“En perle”
Anmeldelse av Plac Nowy 1

Plac Nowy 1
Få mat levert
Vurdert som nr. 190 av 2 096 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk, Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening. Spiste 4-retters middag. Maten var veldig god, spesielt kan jeg anbefale biff tenderloin. Nom!

2  Takk, ciniod

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Maten hadde lite smak, hverken forrett hovedrett eller dessert smakte særlig godt for noen av gjestene

1  Takk, R9350VDchristianh
Bartosz K, PR på Plac Nowy 1, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Thank your for your comments. We're sorry to hear you didn't enjoy the dishes you ordered. Our menu has to meet expectations of guests from different parts of the world as well as local residents which means it is often hard to satisfy all guests. We hope the next time you visit our restaurant you'll find in our menu more dishes to your liking.

Anmeldt 23. juli 2018

Krakow har fått mye skryt for gode mat opplevelser men etter å ha testet en god del restauranter her med flere smakløse opplevelser var dette en positiv opplevelse. Her har kokkene kjærlighet til maten de lager så det er kvalitet i hver bit av rettene de serverer. De tilbyr også ølsmaking og det er å anbefale. Fantastisk godt øl for den som liker mikrobryggeri øl. Servicen og engelsk kunnskapen til de ansatte er veldig bra. Stedet egner seg like godt for vegetarianere som kjøtt spisere. Vi kommer til stadighet tilbake til stedet når vi er i herlige Kazimierz... det er rett og slett blitt vår favoritt restaurant.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Von E
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Moderne og flott lokale, tydelig populært. Mannen spiste gjørs med bakte poteter, brødsufflè og løksaus. Litt mye skinn og bein når de selger det som filet. Jeg spiste sous-vide andefilet med grillet polenta, eplepuré, grønne bønner med hasselnøtter og chili. Aprikossaus. Andefileeten var mør og god, tilbehøret ble litt drept av chilien. Dessert: creme brûlée, og brûlée ostekake. Veldig godt. Hurtig og hyggelig servitør. Billig mat.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, MaAnHe
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Veldig hipt sted! Veldig god mat, hyggelige folk og god service. Anbefales på det sterkeste, internasjonal meny

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Lisa Helene E

Reisende som så på Plac Nowy 1, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Plac Nowy 1? Del dine erfaringer!