Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

Supert leilighetshotell med meget sentral beliggenhet i Krakow. Kort avstand til et kjempestort kjøpesenter og til gamlebyen. Mange koselige restauranter og severdigheter rett rundt hjørnet. Leiligheten vår var helt perfekt. Stor og meget luksuriøs. Høy standard på både rom og betjening. Alltid parate til å hjelpe til. Bør oppleves. Vi skal tilbake snart

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Tone S
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Vi ble tatt imot med kaffe og shot. Meget god informasjon fra ansatte på hotellet om byen og restauranter / attraksjoner. Grei frokost med godt utvalg. Stort rom med kaffemaskin. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Tore G
Anmeldt 3. mars 2015

Dette er et helt spesielt hotell med personlig velkomst av ei fantastisk dame som gjør alt for at ditt opphold skal være topp. Rommene var fantastiske vi hadde til og med altan. Sengene var gode Rommet hadde masse skaper . Badekåpe og tøfler.Badet var flott med hygieneartikler. Nede ved resepsjonen og matsalen var der en liten bakhage som så ganske koselig ut for varmere dager .Personalet var fantastiske. Tipsene vi fikk fra dem hadde de prøvd selv vi prøvde resturanter , sightsing,og frisør og manikyr og de tipsene var også fantastiske. Vi var 3 stk. så vi brukte sovesofa og den satte de opp om dagen og redde den opp om kvelden. Hotellet lå ved togstasjonen og der er også busstasjonen samt shoppingsenteret med det meste . Hotellet lå i et veldig rolig strøk. Dette er et hotell jeg kan anbefale med hånden på hjerte for her vet jeg at alt er på topp og at en blir tatt godt imot og ivaretatt.Gleder meg til å komme tilbake.De snakker også godt engelsk.

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, 69jato
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 28. februar 2015

Bildene absolutt yter rettferdighet til dette boutique-hotellet. Vi bodde i en leilighet som hadde en dobbeltseng (var virkelig to enkeltsenger, noe som ikke var særlig bra), en spisestue og et lite kjøkken. Det var veldig rent. Ikke noe annet å klage på enn sengen. Våre venner hadde også en dobbeltseng studio, og dette var faktisk en dobbeltseng.
Hotellet ligger en 10 minutters spasertur til gamlebyen grense men det er en ukomplisert enkel gange via sentralbanestasjonen og et stort kjøpesenter.
Frokosten var ok, men typisk for et boutiquehotell.
De ansatte var svært hjelpsomme og vennlige og jeg kommer definitivt til å bo her igjen, og anbefales sterkt.

1  Takk, Gordon931
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 18. januar 2015

Vi var en familie på fem, som bodde på dette leilighetshotellet.Vi bodde her i tre netter, i romjulen. Det første som møtte oss var vennlighet og imøtekommenhet.Hver gang vi kom "hjem" etter å ha vært ute, ble vi møtt med: "hvordan har dagen deres vært?"Utrolig vennlig og serviceinnstilt personale!! Vi fikk hjelp til å finne restauranter,bestille taxi, spa, osv. Tror det er det beste hotellet vi har bodd på! Flott leilighet, gode senger, kaffimaskin, nydelig bad, tøfler og morgenkåpe...vi koste oss både store og små. Frokosten var enkel, men flott. Ingen kø ved maten ( det er kun 11 leiligheter ved hotellet.) Flott beliggenhet - noen minutter å gå til det store, fantastiske kjøpesenteret Krakowska, og ca 10-15 minutter å gå til sentrum. Vi tok taxi inni mellom - 24-40 kroner for fem personer inn til sentrum, og da er det jo greit...! Synest beliggenheten var fin, stille og rolig. Da vi var så uheldig å knuse en lampe rett før vi skulle dra, ga vi beskjed om det.Den fikk vi ikke lov å betale for, men vi fikk i stedet en liten avskjedsgave da vi reiste!
Et fantastisk sted, med en utrolig gjestfrihet! ..som et hjem midt i en fremmmed by!. Kommer desidert til å bo her flere ganger

Dato for oppholdet: desember 2014
1  Takk, olaugd