“Supert hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Topolowa Residence
Nr. 1 av 265 hoteller i Krakow
Anmeldt 27 oktober 2016

Lite men utrolig hyggelig hotell, fine rom, kjempegod frokost og nydelig personale.
Anbefaler det virkelig på det varmeste, ikke langt fra kjøpesenteret heller.
Har vært der to år på rad, og skal tilbake neste år.

• Opphold: juni 2016, reiste med familie
1  Takk, Stine T

Anmeldt 8 desember 2015 via mobile enheter

Supert leilighetshotell med meget sentral beliggenhet i Krakow. Kort avstand til et kjempestort kjøpesenter og til gamlebyen. Mange koselige restauranter og severdigheter rett rundt hjørnet. Leiligheten vår var helt perfekt. Stor og meget luksuriøs. Høy standard på både rom og betjening. Alltid parate til å hjelpe til. Bør oppleves. Vi skal tilbake snart

Opphold: desember 2015, reiste som et par
Takk, Tone S
Anmeldt 9 juli 2015 via mobile enheter

Vi ble tatt imot med kaffe og shot. Meget god informasjon fra ansatte på hotellet om byen og restauranter / attraksjoner. Grei frokost med godt utvalg. Stort rom med kaffemaskin. Kommer gjerne tilbake hit.

Opphold: mai 2015, reiste som et par
Takk, Tore G
Anmeldt 3 mars 2015

Dette er et helt spesielt hotell med personlig velkomst av ei fantastisk dame som gjør alt for at ditt opphold skal være topp. Rommene var fantastiske vi hadde til og med altan. Sengene var gode Rommet hadde masse skaper . Badekåpe og tøfler.Badet var flott med hygieneartikler. Nede ved resepsjonen og matsalen var der en liten bakhage som så ganske koselig ut for varmere dager .Personalet var fantastiske. Tipsene vi fikk fra dem hadde de prøvd selv vi prøvde resturanter , sightsing,og frisør og manikyr og de tipsene var også fantastiske. Vi var 3 stk. så vi brukte sovesofa og den satte de opp om dagen og redde den opp om kvelden. Hotellet lå ved togstasjonen og der er også busstasjonen samt shoppingsenteret med det meste . Hotellet lå i et veldig rolig strøk. Dette er et hotell jeg kan anbefale med hånden på hjerte for her vet jeg at alt er på topp og at en blir tatt godt imot og ivaretatt.Gleder meg til å komme tilbake.De snakker også godt engelsk.

• Opphold: februar 2015, reiste med familie
1  Takk, 69jato
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 28 februar 2015

Bildene absolutt yter rettferdighet til dette boutique-hotellet. Vi bodde i en leilighet som hadde en dobbeltseng (var virkelig to enkeltsenger, noe som ikke var særlig bra), en spisestue og et lite kjøkken. Det var veldig rent. Ikke noe annet å klage på enn sengen. Våre venner hadde også en dobbeltseng studio, og dette var faktisk en dobbeltseng.
Hotellet ligger en 10 minutters spasertur til gamlebyen grense men det er en ukomplisert enkel gange via sentralbanestasjonen og et stort kjøpesenter.
Frokosten var ok, men typisk for et boutiquehotell.
De ansatte var svært hjelpsomme og vennlige og jeg kommer definitivt til å bo her igjen, og anbefales sterkt.

1  Takk, Gordon931
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Krakow hotellene
Kazimierz
Queen Boutique Hotel
Betmanowska Main Square Residence
Cracowdays Apartments
Stradonia Serviced Apartments
Vis priser

Har du vært i Topolowa Residence? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Topolowa Residence

Adresse: ul. Topolowa 27, Krakow 31-506, Polen
Beliggenhet: Polen > Sør-Polen > Lesser Poland Province > Krakow
Hotellstil:
Nr. 1 av 265 hoteller i Krakow
Prisnivå: kr 577 - kr 1 325 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3,5 stjerne — Topolowa Residence 3.5*
Antall rom: 11
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Topolowa Residence. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?