“Kommer ikke til å anbefale denne restauranten til noen. Spiste ikke opp noe av maten, og jeg var ganske sulten….”
Anmeldelse av Bianca

Bianca
Vurdert som nr. 83 av 2 232 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Lite smak av maten.
Finnes mye bedre her i krakow. Stusselig mat. Og dårlig service. Føltes ut som at de som jobber her ville at vi skulle dra.

1  Takk, Odyssey27438949317
Bianca_Ristorante, Agency / Consultant på Bianca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Thank you for your comment.
We are sorry that your impression about our restaurant was not good.
We always try to do our best in the service and in the level of
dishes we serve in our restaurant. We hope that you will give us next
chance to prove that we are exceptional.

Anmeldt 30. desember 2019

Fantastisk god mat, vi stoppet tilfeldig for å spise lunsj, og fikk velsmakende salat og pasta og nydelig vin til. Billig var det også. De har en Michelin stjerne også, og det fortjener de.
Vi bestilte bord til middag neste dag, og ble ikke skuffet

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Mona B
Bianca_Ristorante, Manager på Bianca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2020

Every time when we hear such nice words about us want to give even more and more.
Thank you very much

Anmeldt 16. desember 2019

Litt tilfeldig at vi besøkte dette stedet, og helt uten forventninger stoppet vi for å spise lunsj.
Vi ble møtt av hyggelig betjening som åpenbart kunne sine ting. Vi fikk god veiledning og anbefalinger. I løpet av de dagene vi var i Krakow spiste vi her flere ganger uten å bli skuffet.
Vår lokale favoritt! Anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 430dagl
Bianca_Ristorante, Manager på Bianca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2019

Nice to hear that.
We are glad and welcome back.

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke, flott service og trivelig atmosfære ⭐️
Vi var der to ganger ila fire dager

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, asboll
Bianca_Ristorante, Kierownik på Bianca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

First of all we would like to thank you for putting review on Trip Advisor. We are very pleased that you appreciated our cuisine. We would like to invite you again.

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat. Nydelig dessert. Hyggelig betjening. Nært ved gamlebyen. Vårt andre besøk ved denne restauranten.

Dato for besøk: november 2019
3  Takk, 600maritp
Bianca_Ristorante, Manager på Bianca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2022

Thank you very much for your review.

Reisende som så på Bianca, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Bianca? Del dine erfaringer!