“Sjarmerende restaurant med topp mat.”
Anmeldelse av Cyrano de Bergerac

Cyrano de Bergerac
Vurdert som nr. 37 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Fransk, Polsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var to vennepar som besøkte denne restauranten. En hyggelig atmosfære i de gamle kjellerlokalene . Utsøkt mat, delikat tilberedt, og alle rettene vi fikk smakte topp med en meget god italiensk rødvin til. Kelneren var serviceinnstilt og hyggelig. Vi hadde en topp aften der, og kan gi våre beste anbefalinger .

Takk, A2S6E

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten var helt topp. Det var kjempegod mat, og restauranten har en koslig atmosfære. Anbefales.

1  Takk, linnpinn
Anmeldt 10. oktober 2018

Krakow har mange kjellerrestauranter, men denne må være en av de aller fineste. veldig profesjonelt og vennlig personale, de hadde kunnskaper om både mat og vin og gjorde kvelden. Vi spiste det beste måltidet i Krakow på de fire dagene vi var der. Villsvinkjakene var av en annen verden, saftige og smakfulle i en herlig saus. Gåseleverterrinen var mektig godt. Hovedrettene perlehøne og hjortemedaljonger med tilbehør var vinnere, maken til hjort! Vi valgte viner fra kartet og de sto perfekt til maten

Takk, Arnebern
Anmeldt 18. september 2018

Vi droppet innom denne restauranten, ingen andre gjester der men vi fikk bord innerst og øverst i lokalet. Meget observant servitør som ofte kom borttil bordet og sjekket at vi hadde det vi trengte. Alle 6 var veldig fornøyd med maten de fikk servert. Anbefales!

2  Takk, sivanitas2016
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Kom inn og ned i lunt og hyggeligt lokale med gml buet teglhimling. Kelnere var årvåkne å så til at vi hadde det vi trengte til enhver tid. God mat.

Takk, olejacobt2015

Reisende som så på Cyrano de Bergerac, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Cyrano de Bergerac? Del dine erfaringer!