“Elegant og samtidig uformell restaurant ”
Anmeldelse av Aqua e Vino

Aqua e Vino
Vurdert som nr. 34 av 1 822 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 20 som spiste sen lunsj. Vi bestilte ala carte, fisk, fugl og salat mm. Maten var velsmakende og servitørene var meget imøtekommende og lydhøre overfor å lage passende mat ved intoleranse. Spennende lokale, rent og pent. Ved mindre grupper er det mulig å spise i restaurantens hage. Anbefales!

Takk, Amalie2013
RISTORANTEAQUAEVINO, Właściciel på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2018

Kjære Amalie,
tusen takk for god anmeldelse.
Vi håper vi kan komme tilbake snart for å se oss.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Carpaccio som forrett. Havabbor, hovedrett. Panecotta dessert. Carpaccioen var god+, havabboren himmelsk, og min panecotta er bedre, men absolutt godkjent på den også. Husets rødvin fungerte fint. Vår kvinnelige var blid/hjelpsom og profesjonell. Et svært hyggelig besøk med nydelig mat. Anbefales!

Takk, Myrulv
RISTORANTEAQUAEVINO, Proprietario på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2017

Takk Myrulv for din fin anmeldelse. Vi håper å komme tilbake snart for å se oss.

Anmeldt 20. september 2017

Denne restauranten er et funn! For det første er den autentisk italiensk med nydelig mat og fantastisk service. Menyen var variert og maten ble lekkert servert, - atmosfæren var rolig med en kelner som passet diskret på hele tiden. Hvis du ikke besøker dette stedet vil du gå glipp av en flott opplevelse!

Takk, Jorunn A
Anmeldt 10. mai 2017 via mobile enheter

Her var det proff og hyggelig betjening, hyggelige lokaler og helt super mat! Denne perlen skal besøkes igjen ved neste krakow besøk. Vi besøkte denne 2 ganger på våre 5 dagers ferie.. ingen annen restaurant kunne måle seg med denne.

1  Takk, Connie S
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Et koselig sted i sentrum av Krakow med nydelig mat og veldig hyggelig personalet.
ANBEFALES PÅ DET STERKESTE !!!

Takk, Julia I

Reisende som så på Aqua e Vino, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Aqua e Vino? Del dine erfaringer!