“God mat og god service”
Anmeldelse av Aqua e Vino - STENGT

Aqua e Vino
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Dette stedet har alt du trenger: hyggelig lokale, god service og god mat. Eieren er italiener og kom til bordet for å høre hvordan vi hadde det. Vi slappet av fra første stund. Hvis du ikke vil spise polsk mat i Krakow og syns pizza er litt kjedelig, er dette stedet!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ewa N
RISTORANTEAQUAEVINO, Proprietario på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Takk Ewa for dine hyggelige ord!
Jeg håper å se deg igjen snart ... kanskje i Norge !!!
Med vennlig hilsen

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Når vi kom til restauranten så var vi litt usikre på om det var åpent og servitøren var litt lite imøtekommende. Men når vi fikk satt oss ned og bestilt en mojito så ble vi møtt med serviceinnstilt servitør, god vin og mat.
Spiste bruschetta til forrett og en var nok til 4 stk. Den var veldig god. Jeg spise biff, den var god men savnet saus, de andre pasta som de skrøyt veldig av. Men alt i alt et veldig koselig sted med god service og atmosfærer.

1  Takk, 676helenem
RISTORANTEAQUAEVINO, Proprietario på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Kjære Helene,
tusen takk for din gode anmeldelse.
Med vennlig hilsen.

Anmeldt 29. oktober 2018

Aqua e Vino ligger rett ved torget og er en veldig koselig og autentisk italiensk restaurant. Vi hadde ikke reservert bord, men fikk allikevel plass en lørdag kveld. Vi spiste begge kalv til hovedrett og var meget godt fornøyd med det. Servicen var rask, vennlig og autentisk. Alt i alt et meget hyggelig måltid.

Takk, Tommy G
RISTORANTEAQUAEVINO, Proprietario på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Vennlig gjest, tusen takk for din fine anmeldelse!

Anmeldt 7. september 2018

En fabelaktig italiensk restaurant i en koselig kjeller like ved sør-vest hjørnet av sentrumsplassen. Elskverdig og trivelig personel med et glimt i øye. Rask servering. Kjempegod mat og en brei meny. Dette er ingen pizzeria, men restaurant med av en høyere klasse. Spiste gnocchi med ostesaus, og lever med polenta. Begge var utmerket og meget gode. Et breit utvalg av gode italienske viner. Etter forholdene rimelig priset. Anbefales på det sterkeste om en er litt lei polsk mat.

Takk, johngeir
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 20 som spiste sen lunsj. Vi bestilte ala carte, fisk, fugl og salat mm. Maten var velsmakende og servitørene var meget imøtekommende og lydhøre overfor å lage passende mat ved intoleranse. Spennende lokale, rent og pent. Ved mindre grupper er det mulig å spise i restaurantens hage. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Amalie2013
RISTORANTEAQUAEVINO, Właściciel på Aqua e Vino, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2018

Kjære Amalie,
tusen takk for god anmeldelse.
Vi håper vi kan komme tilbake snart for å se oss.
Med vennlig hilsen

Reisende som så på Aqua e Vino, så også på