“Veldig bra restaurant”
Anmeldelse av Kawaleria

Kawaleria
Vurdert som nr. 106 av 1 879 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 1. mai 2017

Vi skulle egentlig til en annen restaurant, men den var stengt, så vi gikk bare rundt hjørnet til nærmeste åpne mulighet, og da endte vi på Kawaleria. De fikset et hjørnebord litt inn i lokalet, men det var greit nok for oss. Det var veldig bra service, som fikset det vi ønsket. Aperitif, Nydelig hovedrett med god vin til, fantastisk dessert og en Irish til slutt.
Tilfeldighetene førte oss hit, men det var absolutt verdt besøket.
Det er en veldig bra restaurant, som jeg gir min varmeste anbefaling til.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Morten_Storholm

Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Vi spiste middag der 20.sept.
Maten, vinen og servicen var ypperlig.
Vi kommer til å anbefale denne restauranten til andre.
Var den beste som vi var på i Krakow.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Siri M
Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

Kjærsten og jeg satt der igår og koste oss masse.. Herlig og koslig stemning..
Lunt og fint.. God service og hyggelige kelnere

Dato for besøk: august 2016
Takk, TrailBlazer278018
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Veldig flott restaurant, fin beliggenhet og med flinke og kjekke kelnere. Interessant meny med mye god mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, BettinA S
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Koselig restaurant gjemt bort fra turisthordene. Allikevel veldig sentralt i Krakow. Veldig hyggelig betjening og super service. God kald agurksuppe, kunne gjerne vært mer spicy som beskrevet. Supermørt biffkjøtt og gode dumplings. God biff med tilbehør. Veldig god sjokoladeis til dessert. Barnevennlig og flott bakgård.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 663stians

Reisende som så på Kawaleria, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Kawaleria? Del dine erfaringer!