“Topp service og koselig interiør”
Anmeldelse av Pod Aniolami

Pod Aniolami
Vurdert som nr. 113 av 2 269 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 6. november 2018

Vi var her i August 2017 etter anbefaling fra noen Norske venner, restauranten var utrolig koselig i en kjeller langt unna bakken. De hadde rotet litt med bordbestillingen vår så vi måtte vente 5-10 min - som et plaster på såret fikk vi en flaske prosecco på deling, virkelig god service.
Vi spiste villsvin etter å ha hørt mye bra om det, men vi var ikke imponert - kjøttet var tørt og det smakte lite.
Restauranten får topp score for service og interiør, maten trekker dessverre ned for vår del.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Camzo81

Anmeldt 10. oktober 2018

Vi bestilte stor meny, åtte retter og fikk en veldig smakfull og mettende rundreise i polsk og Krakows kjøkken. Her ble det andebrystfileter, piroger/dumplings, suppe, and, vilsvin mm. De polske vinene var absolutt tilfredsstillende til maten. Serveringspersonalet var passe oppmerksomme og det ble en riktig mettende aften.

Takk, Arnebern
Anmeldt 29. september 2018

Vi gikk for retter og veldig fornøyd frem til hovedrett som var villsvin. Denne var tørr. ellers super fornøyd med besøket.

Takk, olehaug
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Jeg kom tilfeldig innom denne restauranten og ble imponert av interiøret. Veldig sjarmerende. Flotte lokaler og hyggelige servitører. Jeg valgte en tastermeny for å få en smak av Polen. Maten var helt OK. Jeg byttet hovedrett da andebryst grillet på trekull hørtes fristende ut. Dessverre skuffet det mest. Kjøttet lå i grillen innpakket i folie, og hadde nok ligget lenge. Det var tørt, hardt kjøtt, helt grått, og med bløtt og seigt skinn. Skuffende.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, LivV269
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og en koselig atmosfære. Vi valgte å gå for en av de foreslåtte menyene, noe som falt godt i smak. Maten smakte nydelig. Anbefales. Bør bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: april 2018
Takk, CathrineO53

Reisende som så på Pod Aniolami, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Pod Aniolami? Del dine erfaringer!