“Hjemmekoselig”
Anmeldelse av Trzy Papryczki

Trzy Papryczki
Vurdert som nr. 216 av 1 824 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Pizza
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 12. mai 2017

koselig lokale, hyggelig betjening, god mat og upåklagelig service. Sentralt, men litt vekk fra Rynek

Takk, Barbara S

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Flott spisested med særegen atmosfære i bakgården. Skikkelig sør-europeisk stemning. Nydelig pizza. Prøvde 2 forskjellige og begge smakte veldig bra. Prøvde også marokkansk kebab med salat, smakte utmerket med skikkelig godt krydder. Okocim på fat...kan det bli bedre?
Meget hyggelig personale-toppscore!
Vel verdt et besøk!

Takk, Stian S
Anmeldt 19. desember 2015

Kokken var nok ny og pizzaen var ikke den samme som i juni. Da tok vi cappriciosa ved flere anledninger og jeg kommenterte da at den var bedre enn den vi måneden før fikk i Roma. Men nå, her trenges nok mer kurs i den edle pizza-tilberednings-kunsten samt noe mer ost og pålegg på pizzaen. Ikke noe å si på service og atmosfære!

Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 16. juni 2015

Uten tvil den beste pizza i byen! Faktisk fikk vi en bedre pizza her enn vi fikk i Roma for 2 måneder siden. Var her 3 ganger for å smake andre typer. Fikk alltid den samme kvalitet. Og for en betjening. og hyggelige omgivelser.

1  Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 29. april 2015

Vi kommer stadig tilbake til denne restauranten. Ikke uten grunn. De har fabelaktig god pizza. Anbefaler gjerne deres egen spesialpizza eller den med fire oster. Husets vin på karaffel er helt fin og passer til pizza. Lagingen av pizza kan betraktes fra bordene inne. Dette er også et bra sted å spise dessert. Den gode spagetti-isen er en vinner. Betjeningen gir rask og og service. Har vært her flere ganger og kommer garantert tilbake.

Takk, Beate G

Reisende som så på Trzy Papryczki, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Trzy Papryczki? Del dine erfaringer!