“Fin opplevelse ”
Anmeldelse av Wentzl Restaurant

Wentzl Restaurant
Vurdert som nr. 230 av 1 879 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Restaurant Wentzl var etablert i 1635. Ligger i et historisk senter og har Michelin guide stjerne. Det er en kjempegod servise der. Kjøkkenet var stengt når vi kom og de åpnet kjøkkenet spesielt for oss. Eventyrlig atmosfære seint på kvelden og deilig mat.

Takk, Lena_Oslo

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Satte meg ned ute for å ha en øl. Det var for såvidt fullt, men på ingen måte travelt for servitørene. Det tok 10 minutter før jeg fikk kontakt for bestilling. I denne 10 minutters perioden falt et glass på bordet fra forrige kunde i bakken og knuste. Dette registrerte betjeningen. Allikevel tok det enda et kvarter fra jeg fikk bestilt min øl til de kom og ryddet glasskår. Som sagt, ingen travelhet og spore. De jabbet sammen og kikket rundt, dog ikke på kundene. Nabobordet fikk forøvrig servering mye kjappere enn meg. Så satt han også og veivet med hatten sin og hoiet for å få kontakt.

Takk, Kjell D
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat og smilende og vennlig betjening! Fikk i tillegg sorbet på huset før maten Pga problemer på kjøkkenet. :-) anbefales på det sterkeste! Biffen serveres på en varmeplate slik at den holder seg varm. Spiste stek dagen før på En annen restaurant borti gaten, og den var ikke like god. Tommel opp!!

Takk, ElenSk95
Anmeldt 12. august 2016

Vi besøkte denne restauranten den siste kvelden vår i Krakow, og det ble en suveren avslutning.

Store porsjoner med fantastisk god mat. Av de 3 hovedrettene som ble bestilt på bordet vårt, var den argentinske biffen den desidert beste. Servitørene anbefalte gode viner til maten.

Anbefales på det sterkeste. Er en litt dyrere restaurant enn andre i området, men det er verdt pengene.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Ipaulsen
Anmeldt 12. juli 2016

Vi bestilte tre retters middag for alle 9 i reisefølget, og de gode forhåndsomtalene ble absolutt innfridd. Vi fulgte kelnerens anbefaling om å bestille villsvin og det var absolutt et vellykket valg. Utsøkt kjøtt! Vinen som ble anbefalt passet utmerket og også dessertene svarte til forventningene. Fantastisk kveld for alle mann,

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Øyvind M

Reisende som så på Wentzl Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Wentzl Restaurant? Del dine erfaringer!