“Veldig bra historisk restaurant”
Anmeldelse av Wierzynek Restaurant

Wierzynek Restaurant
Vurdert som nr. 63 av 1 883 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk, Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten oser av historie og har hatt besøk av mange internasjonale gjester. Servicen er super. Vår servitør løste oss gjennom en deilig anbefalt middag med god drikke til. Måltidet startet med sabling av champagne. Råvarene var vilt fra skogene i området. Utrolig god mat og en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, joakimmoer

Anmeldt 7. mai 2018

Vår kelner Mariusz tok oss veldig godt imot, og brakte oss gjennom måltidet på en utmerket måte. Mat og service er av ypperste kvalitet. Kan anbefales på alle måter

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Arne M
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Dette var en flott restaurant med historisk sus. Vi var to par og alle rettene vi spiste smakte nydelig og var flott dandert på fatene. Veldig trivelig betjening som gjorde sitt aller beste for å ta vare på oss. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 560beritb
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Her hadde vi det flott, nesten kongelig.
Vår servitør Mateusz løftet opplevelsen på kvelden. Vi spiste 4 retter der alt var servert på nydeligvis og vin tilpasset.
Kommer gjerne igjen.
En ærverdig restaurant.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, LInePH
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi har vore i Krakow i 4 døgn, og hadde bestemt på førehand at vi ville ha ein middag på Wierzynek. Og forventningane blei innfridd. Alt frå måten vi vart tekne imot, til servicen ved bordet, og ikkje minst maten, innfridde. Kelneren Mateusz gav oss gode råd og anbefalingar, og maten og vinen smakte nydeleg. For oss norske er ikkje prisane avskrekkande! Anbefalast!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Tonobon

Reisende som så på Wierzynek Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Wierzynek Restaurant? Del dine erfaringer!