“Fantastisk restaurant”
Anmeldelse av Wierzynek Restaurant

Wierzynek Restaurant
Vurdert som nr. 60 av 2 096 Restauranter i Krakow
Kjøkken: Polsk, Kafé
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 11. desember 2018

Her blir vi henvist til vindusplass av elegant betjening i sine sorte dresser med hvit skjorte og sløyfe. Omgivelsene er i gamle lokaler, høyt under taket, vakre malerier på veggene. Vi satt i 2. etg med utsikt til julebelysningen på torget. Fikk servert biff og and med ungarsk herlig vin. Servicen vart bra, personalet var kanskje litt utålmodige etter at vi skulle bestille, og helst bestille litt mer enn vi egentlig ønsket. Men vi kom godt overens.
Vinene er relativt dyre, og det er generelt rundt om de fleste restauranter

1  Takk, jbje

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten oser av historie og har hatt besøk av mange internasjonale gjester. Servicen er super. Vår servitør løste oss gjennom en deilig anbefalt middag med god drikke til. Måltidet startet med sabling av champagne. Råvarene var vilt fra skogene i området. Utrolig god mat og en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, joakimmoer
Anmeldt 7. mai 2018

Vår kelner Mariusz tok oss veldig godt imot, og brakte oss gjennom måltidet på en utmerket måte. Mat og service er av ypperste kvalitet. Kan anbefales på alle måter

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 731arnem
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Dette var en flott restaurant med historisk sus. Vi var to par og alle rettene vi spiste smakte nydelig og var flott dandert på fatene. Veldig trivelig betjening som gjorde sitt aller beste for å ta vare på oss. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 560beritb
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Her hadde vi det flott, nesten kongelig.
Vår servitør Mateusz løftet opplevelsen på kvelden. Vi spiste 4 retter der alt var servert på nydeligvis og vin tilpasset.
Kommer gjerne igjen.
En ærverdig restaurant.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Line P

Reisende som så på Wierzynek Restaurant, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Wierzynek Restaurant? Del dine erfaringer!