Maha Punye Ayurveda - Massage Studio
fantastisk

Jeg var sammen med min datter hos MPA massane studio. Det var Enav de beste massasje som jeg har... les mer

Anmeldt 20. september 2022
Behzsd
Amazing!

Hadde full kroppsmassasje. Var helt fantastisk! Har vært der før, å kommer definitivt til å komme... les mer

Anmeldt 16. desember 2019
Anette-Helle
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

4 stykker på venninnetur, fantastisk massasje. 2 timer individuelt tilpasset massasje med deilig varm olje. Flinke imøtekommende ansatte. Et lite massasjestudio som har bare 2 behandlingsrom, veldig hyggelige lokaler. Vi fikk timer i 2 runder. Veldig lett å bestille på mail, svarte raskt, snakker godt engelsk. Ligger 15min taxitur fra sentrum, betalte bare 13zt med Uber. Anbefales!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, anne_hatletveit
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Super fornøyd med god service, fantastisk massasje.. Og meget hyggelig betjening.Anbefales.. ligger litt utenfor «bykjernen» men billig med Taxi..

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, siwj2018
Anmeldt 28. januar 2018

Stedet ligger et kvarter med taxi fra gamlebyen. En av de beste massasjene jeg har fått. Hyggelige ansatte!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Kim-Thuy P
Anmeldt 30. oktober 2017

Ett lite stykke der vi bodde i Krakow men det er Den beste massasjen jeg noensinne har hatt. Vil definitivt tilbake hit. Taxi er billig i Polen. Reserver time og ta turen hit!

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, Veronika H
Anmeldt 8. juni 2017

Vi var 5 par som reiste til Krakow, leste om massasje studioet på tripadvisor, og 6 stk av oss bestemte oss for å prøve det ut, flere av oss synes det var et stykke å reise, men det var så verd turen, en veldig god massasje fikk vi hele gjengen. Kommer gjerne tilbake når vi er i Krakow igjen. Kjempekoselige jenter, veldig blide, og vi fikk god informasjon og tips.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, MereteF54