Pleased!!

Jentetur

Anmeldt 17. juni 2018
Ida H

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Koselig sted, får time på dagen. Da vi bestilte var det 30 min. Til neste ledige time, vi fikk da servert god te. Hyggelig personal. Bestilte Hammam rituale samt 45 min. massasje. Stedet for deg som vill ha full avslappelse!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Svein Arne S
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Proft sted hvor vi fikk time på dagen. God forklaring på hva som skulle skje. Vi fikk klassisk massasje i samme rom. Utrolig flinke folk! Veldig rent og ryddig. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ida H
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Anbefales på det varmeste ! God service! Vi kommer gjerne tilbake! Turens høydepunkt.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, 146sivk
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Etter 2,5 time med behandling følte jeg og kjæresten oss utrolig avslappede! Deilig hammam behandling og påfølgende proff 45 min massasje! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, alundstein
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Jeg liker denne plassen. Vi har vært her 3 ganger sammen med datteren. Gode følelser har vi av bruk av hamam. Vi vil ha helst kvinnelige ansatte. Det var opplevd en gang at en mannlig ansatt gikk over grensen.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Lena_Oslo
Izabela Ć, Manager på Hammam Shahrazad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Dear Lena :)

Thank you very much for your nice opinion:)
We are very happy, that you were satisfied with our service and treatments.
We will be honored to host you again:)

Best regards
Team Hammam Shahrazad :)