Beste ved hele turen til Krakow.

Veldig bra spa. Du blir tatt godt imot og forklart alt. Fantastisk å være inni grotta å bli vasket... les mer

Anmeldt 16. desember 2023
201annetteh
Stavanger, Norge
Herlig opplevelse

Behagelig mottatt og bra Behagelig. Vi tok hamman massasje og vi gikk ut med en ny kropp. Skrubb... les mer

Anmeldt 3. desember 2023
Berit

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
fra kr 469,55
fra kr 385,27
fra kr 782,58
fra kr 276,91
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende relativt sentralt i Krakow. Behandling som lovet, men reagerte på at jeg ikke fikk hodepute når jeg lå på ryggen på massasjebenken og over forskjellen på hvor store deler av kroppen som ble dekket av leire på oss to. Behandlingen skulle ta omtrent 3 timer, men varte i litt over 2 timer.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, StianTRD
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Jeg OK kjæresten bestilte hammam rituale og 45 min. Massage. Dette tok til sammen nesten to timer. Tiden gikk så kjapt og dette var en av de mest fantastiske opplevelsen jeg har hatt. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Rosanoff
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Koselig sted, får time på dagen. Da vi bestilte var det 30 min. Til neste ledige time, vi fikk da servert god te. Hyggelig personal. Bestilte Hammam rituale samt 45 min. massasje. Stedet for deg som vill ha full avslappelse!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 323sveinarnes
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Proft sted hvor vi fikk time på dagen. God forklaring på hva som skulle skje. Vi fikk klassisk massasje i samme rom. Utrolig flinke folk! Veldig rent og ryddig. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ida H
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Anbefales på det varmeste ! God service! Vi kommer gjerne tilbake! Turens høydepunkt.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, Siv Mari K