Massasje

Fikk en deilig massasje og ansiktsmaske. Hyggelige folk som jobber der og koselig atmosfære... les mer

Anmeldt 6. desember 2019
B1702YIninab
Sarpsborg, Norge
Fantastisk opplevelse

Anmeldt 1. august 2018
Rosanoff
Melhus, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Chocholow termiske bad
23 anmeldelser
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var fire damer som hadde forhåndsbestilt behandling. Når vi kom dit prøvde de å selge inn mer behandlinger. Vi fikk så noen forferdelig tresko vi måtte bruke, men ble humor og latter av dette. Får utlevert papirundertøy som er veldig greit når man får behandling. Vi fikk behandling alle 4 likt, ansiktsscrub og massasje. De var veldig flinke.
Vi ble ikke tilbudt noe vann etter behandlingen. Det var rett inn og ut igjen. Savnet Spa opplevelsen et sted man kan slappe av og kose seg. Men et bra sted for kun behandling.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 676helenem
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Beliggende relativt sentralt i Krakow. Behandling som lovet, men reagerte på at jeg ikke fikk hodepute når jeg lå på ryggen på massasjebenken og over forskjellen på hvor store deler av kroppen som ble dekket av leire på oss to. Behandlingen skulle ta omtrent 3 timer, men varte i litt over 2 timer.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, StianTRD
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Jeg OK kjæresten bestilte hammam rituale og 45 min. Massage. Dette tok til sammen nesten to timer. Tiden gikk så kjapt og dette var en av de mest fantastiske opplevelsen jeg har hatt. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Rosanoff
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Koselig sted, får time på dagen. Da vi bestilte var det 30 min. Til neste ledige time, vi fikk da servert god te. Hyggelig personal. Bestilte Hammam rituale samt 45 min. massasje. Stedet for deg som vill ha full avslappelse!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 323sveinarnes
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Proft sted hvor vi fikk time på dagen. God forklaring på hva som skulle skje. Vi fikk klassisk massasje i samme rom. Utrolig flinke folk! Veldig rent og ryddig. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ida H