“Frokostbesøk”
Anmeldelse av Nowa Prowincja

Nowa Prowincja
Vurdert som nr. 21 av 121 Smått og godt i Krakow
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Stor og god polsk frokost. Flotte lokaler med mye sjarm. Anbefales for en trivelig frokost og lunsj!

Takk, 502mikaels

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Trivelig gammeldags kafé. Lite brunt lokale med bar. God kaffe og fint utvalg av kaker og småretter. Rimelig vin i glass. Samt små bord på fortauet.

Takk, johngeir
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Koselig kafé - med mange lokale mennesker. Kaffe og sjokolade var helt grei, men ikke noe mer enn det. Epleterten var tørr bunn med syltetøy i midten, og var iskald.

Finnes sikkert bedre plasser i Krakow.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, larsh199
Anmeldt 24. april 2016

Vi har spist frokost på dette lille, koselige og nostalgiske serveringsstedet et par ganger, og det er absolutt å anbefale. Vi tar gjerne turen innom for en kopp kaffe, et glass vin eller øl på fortauet. De har veldig god øl her.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, CarinaEr74
Anmeldt 5. mars 2015 via mobile enheter

Etter å ha gått litt rundt, fant vi dette koselige stedet å spise lunsj. Personalet var sure, og da vi skulle bestille (for øvrig etter mye on og men, siden de ikke hadde halvparten av det som sto på menyen), endte vi opp med en hummus og en "gresk salat" begge smakte grusomt. På kaffekoppene var det gamle leppestift merker som ikke vat vasket bort.. og etter noen timer begynte matforgiftingen, og vi brukte resten av Krakow-turen på hotellrommet over hver vår bøtte..
Det eneste plusset var koselige bord..

1  Takk, OdaH7

Reisende som så på Nowa Prowincja, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Nowa Prowincja? Del dine erfaringer!