“Intimt og koselig”
Anmeldelse av Cafe Camelot

Cafe Camelot
Vurdert som nr. 134 av 2 269 Restauranter i Krakow
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde blitt tipset om å dra dit, og vi ble ikke skuffet. Ligger et steinkast unna torget, men likevel litt skjult. Det var helt fullt da vi ankom. Heldigvis dro noen akkurat, slik at vi likevel fikk et bord. Trangt, intimt og koselig. Mye sjel. Betjeningen bestod av noen imøtekommende unge damer. Vi spiste frokost, drakk juice og kaffe, og avsluttet med en nydelig bringbærterte. Anbefaler å reservere bord i forkant.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, John Arne R

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Trendy, hyggelig sted like ved torvet i Krakow. Vi har vært her flere ganger, både for frokost og lunsj. God mat som er flott dandert. Er du i Krakow - te en tur innom denne!

1  Takk, LeifG92
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat som passer bra til en sen frokost. Kvalitet hele veien. Kjempegode juicer, særlig friskpresset eplejuice med persille og sitron og lime.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TorEVB
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk, litt gjemt cafe. Men som er enkel og finne når man først ser hvor den ligger! Utrolig god mat, høflige og effektive ansatte, og måltider som fryder øyet! Dette bør man få med seg. Vi spiste to frokoster og en lunsj her! Prøv ut iskaffe med vaniljeis i varmen!! Baguetten med laks var helt nydelig!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ida H
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Herlig plass sentralt i old town.
Meget god mat og drikke. Ferskpresset juice og frisk frukt følger med drikken.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hopen69

Reisende som så på Cafe Camelot, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Cafe Camelot? Del dine erfaringer!