7 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 265
Trip.comUSD 265
eDreamsUSD 248
Anmeldt 29. oktober 2018

Dette var akkurat så bra som man kan få inntrykk av fra anmeldelsene på tripadvisor. Vi ble ønsket velkommen med et glass prosecco mens vi sjekket inn, rommet var generelt rent og pent, og boblebadet spesielt. En flaske med bobler sto klar på is når vi kom på rommet, frukt var satt fram og brus/juice/vann i minibaren var inkludert i prisen. Beliggenheten er uslåelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tommy G
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Dear Tommy,
Thank you so much for choosing us like also for time to put this review on the website.
It is a pleasure to read that you enjoyed your stay. It is a very good information that you enjoyed room, services we offert and amenities.

Anmeldt 2. oktober 2018

Hotellet ligger midt i gamlebyen - får vel ikke noe bedre beliggenhet i Krakow. Hotellet var også helt i særklasse hva angikk service og ingen ting var noe problem. Veldig søt og behjelpelig betjening samt at hotellet har mengder av sjarm. Pene rom og gode senger. Noe lytt internt i bygget men ikke plagsomt. Stille og fint ut mot gata. Vi hadde 4 rom her og alle var like fornøyde.
Tror det er det beste hotellet vi har vi har vært på, og kommer helt klart igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 386mariusa
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Dear Marius,
Thank you for the time you spent you to write a comment about our Betmanowska Residence.
We are pleased that your stay in Betmanowska Main Square Residence was successful.
We invite you in the future.

Betmanowska Main Square Residence

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell! Vi var ni damer på tur. Blei tatt imot av to blide damer med prosecco i resepsjonen. Storeng fine rom, der det var frukt, sjokolade og ei flaske prosecco som venta. Mineralvatn og vatn blei fyllt på i minibaren kvar dag-gratis. God frokost!
Ein kan ikkje bu meir sentralt i Krakow. Anbefalast på det sterkaste. Einaste minus var litt støy frå dører som blei lukka.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, s_lvib2015

Dear Solvi,
Thank you for leaving your opinion on tripadvisor about Betmanowska Main Square Residence.
It’s great to hear that you loved your stay in Kraków.
Thank you very much on behalf of all the staff for such warm words about us :-)
So nice to hear tha you recommending our breakfasts, we serve them with the highest quality products
We hope that we met your expectations and that you will visit us in the nearby future!
Best Regards,
Manager.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk flott suite i fjerde etg, to soverom, svær stue og tre bad. Lydtett og fint. God plass til oss fire!
Vi var svært fornøyd med oppholdet, ble hentet på flyplass i flott bil. På rommet ble vi møtt med bobler, frukt og en deilig espresso maskin ;)
Frokosten var bra, man fikk feks bestille omelett etter ønske. Lav bemanning på frokost den andre morgenen, så da var frokosten en katastrofe, men tok seg opp igjen de andre dagene. Flott beliggenhet og vi kommer til å velge hotellet igjen ;) Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, travellersbergen
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Dear Anne,

We would like to thank you for your time you spent to leave opinion about your recent stay in our Aparthotel. Thank you for appreciating our undoubted advantages such as location, staff and breakfast. We are really happy that you enjoyed your stay. Our exquisite breakfast is served in the Old Staropolska Restaurant, which reflects the atmosphere of ancient Poland and is significantly different from the hotel's interior. It was a pleasure having you as our guest and we would love to have you back anytime!

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Krakow er en flott by, og det meste er i gangavstand fra hotellet. Stort bad og god frokost. Et glass Proseco i resepsjonen og en flaske i kjøleren på rommet smakte godt. Anbefales på det varmeste. Vi hadde en flott helg!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Karljohang
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to leave such good review from your recent stay at Betmanowska Residence.
We are very happy that you enjoyed your stay in Kraków.
I`m very pleased to know that our property coincided with your taste.
Thank you for recommending us!
We invite you in the future!
Best Regards,
Zyta Rydzik,