Trip.com
SPAR USD 5
Expedia.comUSD 123
Agoda.comUSD 124
Anmeldt 17. september 2019

Betmanowska er et perfekt hotell for deg som skal på vennetur eller partur. Vi ble møtt av utrolig hyggelige ansatte i resepsjonen hvor vi ble tilbudt musserende mens vi ventet på innsjekk. De var behjelpelig med alt fra veibeskrivelser, restaurantanbefalinger til transport til flyplass og attraksjoner. På rommet ble vi møtt med fersk frukt og mer musserende - perfekt start på en weekendtur.

Godt renhold, nydelig frokost og perfekt beliggenhet gjør dette til et førstevalg når vi skal til Krakow. Aldri har luksus vært så rimelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Magicka666
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Dear Guest,
Thank you so much for sharing your recent experience while staying at Betmanowska Main Square Residence.
I am delighted to read that you personally enjoyed your stay . Thank you for your positive feedback. I look forward to your next stay and hope that our Aparthotel will be your preferred destination again.
Best Regards,

Anmeldt 5. juni 2019

Vi bodde her noen netter i slutten av mai 2019. Det var viktig å få bo nettopp på dette hotellet fordi vi var så fornøyd forrige gang, for 3 år siden. Og vi ble ikke skuffet! Denne gang fikk vi en juniorsuite, med vindu mot torget. Flott rom med god seng. God frokost, hjelpsom personale, topp plassering. Oppsummert: Meget vellykket opphold, igjen!

Takk, Leif-OleT
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2019

Dear Guest,
Thank you for staying at Betmanowska Residence and for posting a nice review of your stay !
I’m glad, that we had the opportunity to be a part of your visit in Poland. I’m very happy to hear that we fulfilled all of your expectations. I hope, that after having such a positive experience, you will become a regular guest at our Aparthotel.
We are looking forward to welcoming you on your next visit.
Best Regards

Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Bodde her fra 17.mai til 19.mai.
Meger sentralt. Deilige, myke senger. Lite eller ingen støy til tross for at vi lå midt i sentrum. Boblebad på rommet. Frisk frukt og prosecco ved ankomst. Meget god aircondition. Gratis safe. Påfyll av gratis mineralvann hver dag. Rent og pent. Her vil vi gjerne tilbake til :)

1  Takk, AnneMarie292015
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2019

Dear AnneMarie,
Thank you for the time you spent you to write a comment about our Betmanowska Residence.
We are glad that you appreciated our strengths at the same time we are pleased that your stay in Betmanowska Main Square Residence was successful.
We invite you in the future.
Greeting
Zyta Rydzik Manager
Betmanowska Main Square Residence

Anmeldt 23. mai 2019

Vi tilbragte noen dager på Betmanowska i forbindelse med feiring av 30 års bryllupsdag. Hotellet valgt på grunn av beliggenhet og andre besøkendes anmeldelser.
Vi kan absolutt anbefale dette hotellet. Hotellet tilbyr hentetjeneste på flyplassen. Vel og merke betaler du, men enkelt å bli hentet på flyplassen og kjørt rett til hotellet til en grei pris. Betjeningen tok oss imot på en hyggelig måte, og på rommet ventet Proseco, frukt og sjokolade. Stort rom, stort bad og behagelige senger. Kjøleskapet ble fylt opp med mineralvann hver dag. Besøker gjerne dette hotellet igjen.

1  Takk, 383morten
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2019

Dear Guest,
Thank you for leaving your opinion at TripAdvisor about our Aparthotel.
Our staff works at a high level so you can feel warm and welcome and I see that they done good job.
I hope that the view of Krakow will make you come back to us very quickly
Best Regards,

Anmeldt 22. april 2019

Ved ankomst til hotellet ble vi tatt i mot av en hyggelig og hjelpsom betjening og vi fikk et glass Prosecco under innsjekkingen. Fikk og beskjed at det sto en avkjølt flaske prosecco, frukt og en god konfekt fra Art som vi kunne nyte på rommet. Kaffekapsler/te og mineralvann ble daglig fylt opp, inngikk i romprisen.
Hotellet ligger godt plassert på Main Square i gamlebyen , like ved bl.a. Mariakirken, og har fine rom. Det eneste som trekker litt ned er at vi fikk rom mot bakgården og det var litt lite. Neste gang vil vi be om rom mot Main Square.
Vi bestilte frokost på hotellets restaurant under hele oppholdet, god mat og et allsidig utvalg.
Før ankomst bestilte vi tur til saltgruvene via hotellet, noe som viste seg å fungere veldig bra. Ble bl.a. hentet i resepsjonen.
Siste dag fikk vi en flaske Chianti som takk for at vi hadde vært gjester på hotellet.
Bestilte vanlig transport til flyplassen, dagen før avreise.
Hotellet stilte da opp med en Rolls Roys med en veldig serviceinnstilt og hyggelig sjåfør, noe som gjorde oppholdet her helt perfekt.
Hotellet og betjeningen vet å verdsette kundene sine. Får oss til å føle oss spesielle.
Virkelig å anbefale.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Knaad
Zyta R, manager på Hotel Betmanowska Main Square Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Dear Guest,
Yes, I am very proud of my staff who at every turn strives to make the stay of each of our guests memorable. I'm glad that it was also in your case.
We invite you in the future.
Best Regards
Betmanowska Main Square Residence