Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Oppholdet på Columbus hotell var en svært positiv opplevelse. Fine rom, god frokost og velvillig betjening! Det eneste vi kunne ønsket oss, var et felles oppholdsrom inne ved dårlig vær. Ellers hyggelig uteplass i bakgården. Veldig grei plassering med tanke på besøk i gamlebyen i Krakow.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, torgeir1952
Anmeldt 4. desember 2016

Lite hotell ved det jødiske kvarteret. Mange gode restauranter like ved. Trikkestopp like utenfor hotellet. Fin størrelse på rommet og rent. Nylig oppusset. Frokost var god. Madrasser i seng nokså harde og litt støy fra gate utenfor.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Toa71
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Fint hotel med hyggelig betjening. Ligger i hjertet av Kazimierz, den jødiske bydelen, med mange gode restauranter og bra uteliv. Kun 10 minutter å gå til gamlebyen. Ikke 5 stjerners, men meget bra i forhold til pris. Anbefales.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 699annl
Anmeldt 1. september 2016

Hotel Columbus er et herlig hotell :) Ble godt motatt ved innsjekk og fikk et fint romslig rom. Hotelllet har et herlig uteområde på baksiden, hvor en kan slappe av med en kopp kaffe eller lignede.Alle ansatte var veldig smilende, hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ninendre
Anmeldt 25. juli 2016

Hadde et femdagers opphold ved dette Hotellet da jeg ferierte i Krakow nylig. Totalt så var dette en positiv opplevelse med hotellet, jeg ankom tidlig og så for med at jeg skulle få rommet i 15 tiden, men de gjorde klart det på 30 minutter noe jeg synes var meget bra. Plassen ligger også veldig bra til ute ved bydelen Kazimierz som er det gamle jødiske hovedkvartalet. Området var veldig i vinden og hadde blomstret opp. Mange flotte restauranter, kaffe og barer lå i området om det var bra liv der utover kveldene. Inn til gamlebyen og sentrum av Krakow brukte jeg 10-12 minutter og gå. Man kom seg fint rundt uten transport, jeg benyttet ikke det en eneste gang under mitt opphold. Hotellet lå ut mot en gate som hadde brukbart trafikk også med trikk som ga litt lyd. Brukbar frokost med bra med valgmuligheter også noe varmt utvalg. Rommet var stor med et tilhørende romslig bad med dusj/badekar. Rommet ble holdt rent og rydding hele tiden og hadde et bra inntrykk av betjeningen som utøvde jobben sin med hjelpsomhet og serviceinnstilling. Hotellet var ikke for stor noe som gjorde til at det hele tiden var en rolig atmosfære. Det var også en sitteplass i bakgården der man kunne sitte og slappe av. Jeg kan anbefale Hotel Columbus til andre reisene til Krakow, er absolutt en godt alternativ til overnatting!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene