“Hyggelig opphold ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Hotel Columbus
Nr. 13 av 265 hoteller i Krakow
Anmeldt 5 september 2017 via mobile enheter

Vi hadde på forhånd spurt om rom mot bakgården og i en lav etasje. Det fikk viRommet var hyggelig, rent og det var stille om natta. God frokost og hyggelig betjening. Det tok ca 10 min å gå inn til gamlebyen. Det var også mange koselige kafeer i gatene rundt hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Looff

Anmeldt 2 september 2017 via mobile enheter

Oppholdet på Columbus hotell var en svært positiv opplevelse. Fine rom, god frokost og velvillig betjening! Det eneste vi kunne ønsket oss, var et felles oppholdsrom inne ved dårlig vær. Ellers hyggelig uteplass i bakgården. Veldig grei plassering med tanke på besøk i gamlebyen i Krakow.
Vi kommer gjerne tilbake.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, torgeir1952
Anmeldt 4 desember 2016

Lite hotell ved det jødiske kvarteret. Mange gode restauranter like ved. Trikkestopp like utenfor hotellet. Fin størrelse på rommet og rent. Nylig oppusset. Frokost var god. Madrasser i seng nokså harde og litt støy fra gate utenfor.

• Opphold: desember 2016, reiste med familie
Takk, Toa71
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

Fint hotel med hyggelig betjening. Ligger i hjertet av Kazimierz, den jødiske bydelen, med mange gode restauranter og bra uteliv. Kun 10 minutter å gå til gamlebyen. Ikke 5 stjerners, men meget bra i forhold til pris. Anbefales.

Opphold: november 2016
Takk, Ann L
Anmeldt 1 september 2016

Hotel Columbus er et herlig hotell :) Ble godt motatt ved innsjekk og fikk et fint romslig rom. Hotelllet har et herlig uteområde på baksiden, hvor en kan slappe av med en kopp kaffe eller lignede.Alle ansatte var veldig smilende, hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

• Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, ninendre
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Krakow hotellene
Kazimierz
Queen Boutique Hotel
Hotel Galaxy
Nr. 36 av 265 i Krakow
1 523 anmeldelser
Kleparz
Mercure Krakow Stare Miasto
Vis priser

Har du vært i Hotel Columbus? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Columbus

Adresse: ul. Starowislna 57, Krakow 31-038, Polen
Beliggenhet: Polen > Sør-Polen > Lesser Poland Province > Krakow > Kazimierz , Stare Miasto
Fasiliteter:
Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Romservice Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.4 romantisk hotell i Krakow
Nr.33 forretningshotell i Krakow
Prisnivå: kr 444 - kr 1 080 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Hotel Columbus 3*
Antall rom: 24
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Columbus. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Columbus Hotel Krakow

Er dette din oppføring på TripAdvisor?