“Enkelt og godt .”
Anmeldelse av PINO

PINO
Vurdert som nr. 123 av 2 096 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 3. januar 2019

Raskt servering, veldig overkommelige priser. Vi spise pizza og pasta her, med flere gode forretter til. Ypperlig for en raskt middag.

Takk, Jcbergum
restaurcjapino, Guest Relations Manager på PINO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Thanks a lot Jcbergum!
Greetings from PINO :)

Anmeldt 7. desember 2018

Fantastisk mat, og hyggelig personale, behagelig atmosfære.
Anbefaler på det sterkeste. Vi spiste en pasta rett og den må være en av de beste jeg har spist.

Takk, ida w
restaurcjapino, Guest Relations Manager på PINO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Thanks a lot Ida! See you again in PINO :)

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi var ute og skulle spise en kveld; fant denne restauranten. Fine lokaler og greie priser. Men der stoppet det! Ikke bestill verken kanin eller and - det er elendige kombinasjoner med tanke på tilbehøret. Gulrøttene var rå og søtpotetstappen hører bare ikke til and! Og så lite mat?!
Dessverre blir det ikke Pino igjen...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Norcf
restaurcjapino, Guest Relations Manager på PINO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Dear Norcf,
We're really sorry, that our Restaurant wasn't enough for Your standards. Our dishes and portions are strictly matched to their prices. Maybe someday You will visit us again even by accident and our dishes and staff will rise up Your experience about PINO. Thank You for Your opinion. Greetings! :)

Anmeldt 21. januar 2018

Dumpet over dette stedet ved en tilfeldighet en kald og sur dag i Krakow da vi var på jakt etter et sted å spise lunsj. Hyggelige omgivelser og hyggelig betjening antydet et vellykket måltid. Vi spiste noen enkle retter som smakte utmerket og avsluttet med kaffe, the og en god kake. Hyggelig måltid til en rimelig pris, kan anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Bergenser2014
restaurcjapino, Guest Relations Manager på PINO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2018

Dear Bergenser2014,
Thank you for recommendation! (: hope to see You again in PINO!

Anmeldt 26. oktober 2017

Artige lokaler og blide og effektive servitører gjorde dette til en god opplevelse.
God hamburger med godt tilbehør og godt utvalg i viner til en hyggelig pris.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ThorEdvard
restaurcjapino, Guest Relations Manager på PINO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2017

Thank You, ThorEdvard!
Hope to see You again soon on Szczepańska 4,
Greetings from PINO Team!

Reisende som så på PINO, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i PINO? Del dine erfaringer!