“Levde mer enn opp til forventningene”

Old Town Restaurant Wine & Bar
Vurdert som nr. 16 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Kazimierz
Omgivelser: Kazimierz
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Andre gang vi besøkte restauranten. Vi hadde et godt inntrykk første gangen for to år siden. Denne gangen var nok bedre. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Raus forrett til en veldig rimelig pris. Veldig god rødbetsuppe med tilbehør som forrett. Godt brød med pålegg i forkant av forrett.
Middagen var veldig god og til en beskjeden pris. Vi spiste and og pork ribs. Gode porsjoner med veldig god smak. Tilbehøret til andelåret var magisk. Fikk god vin ved siden av. Greit utvalg av vin som er lavt priset.

Desserten var veldig god. Riktig tilberedt sjokoladesuffle og en veldig god hvit sjokoladesaus med mangosaus.

Vi endte opp på en beskjeden pris av 188 zloty for tre retter med drikke til hver rett og en drink hver på slutten. Kommer veldig gjerne igjen. Det beste måltidet på vår 6 dagers tur til Krakow.

Takk, 378mikall

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Vi var 7 jenter som hadde bestilt bord i forkant av turen. Det er generelt lurt når man er mange i følge. Kelneren var effektiv og service innstilt. Han kunne mat og vin, og svarte velvillig på alle spørsmål vi hadde! Det tok ikke lange tiden før vi fikk maten, og alle fikk samtidig. Prisen på mat og drikke var det ingenting å si på heller. Anbefaler ett besøk her!

1  Takk, monicamB6507HT
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette var en flott restaurantopplevelse! Nydelig mat, rolig og koselig stemning, og betjening som var veldig oppmerksom og behjelpelig! Kan anbefale denne restauranten til alle mine venner!

Takk, ellisme
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Valgte stedet etter anbefaling på TripAdvisor, ligger litt utenfor området vi ville sett etter restaurant ellers men allikevel kun en kort spasertur.
Hyggelige lokaler i gammel stil og trivelig betjening. Vi spiste kalv med kantareller, rødbet og dumplings. Maten var god men manglet noe smak etter min forventning, uten at jeg kan sette fingeren på hva. Vil gjerne dit igjen for det var mer som fristet på menyen!

Takk, lindarC700UC
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en treretters meny, anbefalt av servitøren vår. Vi var veldig fornøyde med anbefalingen! Maten så god ut, desserten var nydelig og prisen veldig bra.
Servitøren var oppmerksom og tilstedeværende.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, wencheda

Reisende som så på Old Town Restaurant Wine & Bar, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Old Town Restaurant Wine & Bar? Del dine erfaringer!