Anmeldt 22. mai 2017

Stor leilighet med to store soverom. Inneholdt alt man trenger av oppvaskmaskin, stekeovn, kaffetrakter, vaskemaskin, vannkoker. Ligger like ved Wawelsborgen, en kort spasertur fra torget. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Opphold: mai 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Mona K
Anmeldt 19. mai 2017

Akkurat vært i Krakow og bodde på Stradonia. Vi var to venninner som reiste. Hadde leilighet med 2 soverom med dobbeltseng i hvert rom. Den hadde balkong med utsikt mot gårdsplassen, kanskje ikke mest spennende utsikt men det var iallfall stille og rolig. Tror nok dette er det beste stedet jeg har bodd på noensinne. Akkurat slik man ser på bilder, ikke noe juks her. Veldig hyggelig betjening. Rent og delikat. Beliggenheten er perfekt. En liten gåtur og du er på markedsplassen. Krakow i seg selv er jeg blitt helt forelsket i. Hyggelige mennesker, rent og pent overalt, og selvsagt veldig billig. Skal definitivt tilbake til Krakow og kommer ikke til å bo noe annet sted enn Stradonia. Anbefales på det aller varmeste.

Opphold: mai 2017
Takk, Else G
Anmeldt 10. mai 2017

Leiligheten var fin og modernisert. Fullt utstyrt med det man måtte trenge på kjøkken og bad. Kort vei til den gamle bydelen og kort vei til jødekvarteret. Hyggelig og servicemindet betjening. Jeg bruker det gjerne igjen og vil anbefale andre dette konseptet.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, RuthN533
Anmeldt 26. april 2017

Dette er et veldig bra sted å bo på. Vi hadde på forhånd avtalt henting med egen bil på flyplassen, noe som ikke er så veldig mye dyrere enn vanlig taxi.
Ved ankomst ble vi hyggelig mottatt i den døgnåpne resepsjonen. Leiligheten var ikke helt klar, siden vi var ankommet før tiden. Men vi fikk alternativ om å være i loungen, eller evt. gå ut en tur. Vi gikk bare rundt hjørnet på nærmeste restaurant, Horoscope.
Leiligheten var stor og innholdsrik. Eget toalett i tillegg til bad, stor stue, soverom og kjøkken. Alt tilrettelagt for egen husholdning under oppholdet.
Stedet ligger sentralt til, midt mellom gamlebyen og jødekvarteret. Wawel-høyden ligger bare meter unna, og det er gåavstand til alt.
Dette er et sted du bør sjekke ut, før du undersøker hotell.
En god anbefaling fra meg.

• Opphold: april 2017, reiste med venner
1  Takk, Morten_Storholm
MalgorzataEwy, Manager på Stradonia Serviced Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2017

Kjære Morten_Storholm,
Takk for din fantastiske anmeldelse og din anbefaling. Leilighetene vi tilbyr er bedre verdi enn et hotellrom fordi de er mye mer romslige, de gir privatliv og uavhengighet, og de har fullt utstyrt kjøkken. Stradonia har unik design og hver leilighet er forskjellig. Så du kan bli hos oss 23 ganger og oppleve alltid et annet rom.
Vi ses igjen i Krakow, og husk å bestille direkte til de beste prisene.
Vennlig hilsen,
Stradonia Team

Anmeldt 3. april 2017 via mobile enheter

Ypperlig plass å bo for å utforske Krakow. Sentral beliggenhet i forhold til gamlebyen og det jødiske kvarteret . Gåavstand til begge.
Nydelig leilighet med alt av utstyr.
Kan anbefales på det varmeste.
Ikke var det dyrt heller.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Arild I

Kjære Arlld I,
Takk for din gode anmeldelse og skriving at vi er flott sted for Krakow leting.
Ser deg igjen.
Vennlig hilsen,