“Kvalitet i hver minste detalj”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Stradonia Serviced Apartments
Nr. 2 av 264 hoteller i Krakow
Anmeldt 15 juni 2017

Jeg fikk rom kl 10.30 - lenge før jeg med rimelighet kunne forvente, selv om jeg hadde bedt om dette.
Jeg opplevde kvalitet med en gang jeg kom inn fra gaten - men vær obs på skiltingen - ellers går du forbi.
Innenfor døren til fortauet, ser jeg det med en gang - broleggingen, lyssettingen m.v.. Og slik fortsetter det - legg merke til heisen, til dørene inn til leilighetene i massiv eik, og når jeg er vel inn i min egen leilighet, opplevde jeg at det samme kvalitetskravet var gjennomført i alle detaljer. Det gjør faktisk noe med nytelsen, og det har vi alle godt av å oppleve!

• Opphold: juni 2017, reiste alene
Takk, TORisten

Anmeldt 22 mai 2017

Stor leilighet med to store soverom. Inneholdt alt man trenger av oppvaskmaskin, stekeovn, kaffetrakter, vaskemaskin, vannkoker. Ligger like ved Wawelsborgen, en kort spasertur fra torget. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Opphold: mai 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Mona K
Anmeldt 19 mai 2017

Akkurat vært i Krakow og bodde på Stradonia. Vi var to venninner som reiste. Hadde leilighet med 2 soverom med dobbeltseng i hvert rom. Den hadde balkong med utsikt mot gårdsplassen, kanskje ikke mest spennende utsikt men det var iallfall stille og rolig. Tror nok dette er det beste stedet jeg har bodd på noensinne. Akkurat slik man ser på bilder, ikke noe juks her. Veldig hyggelig betjening. Rent og delikat. Beliggenheten er perfekt. En liten gåtur og du er på markedsplassen. Krakow i seg selv er jeg blitt helt forelsket i. Hyggelige mennesker, rent og pent overalt, og selvsagt veldig billig. Skal definitivt tilbake til Krakow og kommer ikke til å bo noe annet sted enn Stradonia. Anbefales på det aller varmeste.

Opphold: mai 2017
Takk, Else G
Anmeldt 10 mai 2017

Leiligheten var fin og modernisert. Fullt utstyrt med det man måtte trenge på kjøkken og bad. Kort vei til den gamle bydelen og kort vei til jødekvarteret. Hyggelig og servicemindet betjening. Jeg bruker det gjerne igjen og vil anbefale andre dette konseptet.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Ruth N
Anmeldt 26 april 2017

Dette er et veldig bra sted å bo på. Vi hadde på forhånd avtalt henting med egen bil på flyplassen, noe som ikke er så veldig mye dyrere enn vanlig taxi.
Ved ankomst ble vi hyggelig mottatt i den døgnåpne resepsjonen. Leiligheten var ikke helt klar, siden vi var ankommet før tiden. Men vi fikk alternativ om å være i loungen, eller evt. gå ut en tur. Vi gikk bare rundt hjørnet på nærmeste restaurant, Horoscope.
Leiligheten var stor og innholdsrik. Eget toalett i tillegg til bad, stor stue, soverom og kjøkken. Alt tilrettelagt for egen husholdning under oppholdet.
Stedet ligger sentralt til, midt mellom gamlebyen og jødekvarteret. Wawel-høyden ligger bare meter unna, og det er gåavstand til alt.
Dette er et sted du bør sjekke ut, før du undersøker hotell.
En god anbefaling fra meg.

• Opphold: april 2017, reiste med venner
1  Takk, Morten_Storholm
MalgorzataEwy, Manager på Stradonia Serviced Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 mai 2017

Kjære Morten_Storholm,
Takk for din fantastiske anmeldelse og din anbefaling. Leilighetene vi tilbyr er bedre verdi enn et hotellrom fordi de er mye mer romslige, de gir privatliv og uavhengighet, og de har fullt utstyrt kjøkken. Stradonia har unik design og hver leilighet er forskjellig. Så du kan bli hos oss 23 ganger og oppleve alltid et annet rom.
Vi ses igjen i Krakow, og husk å bestille direkte til de beste prisene.
Vennlig hilsen,
Stradonia Team

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Krakow hotellene
Stare Miasto
Cracowdays Apartments
Kleparz
Mercure Krakow Stare Miasto
Vis priser

Har du vært i Stradonia Serviced Apartments? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Stradonia Serviced Apartments

Adresse: ul. Stradomska 7, Krakow 31-068, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhet: Polen > Sør-Polen > Lesser Poland Province > Krakow > Stare Miasto , Stradom
Fasiliteter:
Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Romservice Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 264 hoteller i Krakow
Prisnivå: kr 612 - kr 1 168 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Stradonia Serviced Apartments 4*
Antall rom: 23
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Stradonia Serviced Apartments. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?