“Nydelig restaurant i gamle byen ”
Anmeldelse av Enoteka Pergamin

Enoteka Pergamin
Vurdert som nr. 91 av 1 823 Restauranter i Krakow
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi likte oss umiddelbart her. Kjempegod service og nydelig mat. Vi spiste både lunsj og middag, og maten kom fort.
Vi avsluttet kvelden med veldig gode drinker i kjelleren. Bartenderne kunne drinkene sine, og de kunne lage egne drinker etter forespørsel.
De kom også med mange gode tips til hva vi kan gjøre videre i Krakow!

Takk, Helle J

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Her var det et stort utvalg av gode viner, god mat, utrolig bra service og artig sted med sigarrom og vinkjeller i kjelleren. Vi tilbrakte flere timer her og kom tilbake dagen etterpå. Anbefales!

Takk, Heidi L
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi besøkte staden tidleg fredagskveld på jakt etter eit godt glas vin. Moderne interiør, og imøtekomande personale, men få gjester. Dei tilbyr vin, ost og skinke. Vi tinga eit ostefat med polsk ost med eit glas polsk raudvin. Presentasjonen var fin og ostene var smakfulle. God vin.

Takk, Paul B
Anmeldt 14. november 2016 via mobile enheter

Kul restaurant. Kan anbefales. Maten var god , men ikke ekstraordinær. Kan gjerne komme tilbake og prøve andre retter

Takk, Libe4000
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Etter tilfeldig å ha gått oss på denne restauranten og lest om den på Facebook bestilte vi bord i kjeller-avdelingen. Egentlig en vinkjeller som er innredet med restaurant, (vin)-bar og sigar-rom(!). Vi valgte en tasting-meny med 9 fantastiske retter og en vinpakke som var spennende og godt satt sammen. Hyggelig og veldig flink kelner og et OK pris-nivå. På alle måter en svært positiv opplevelse. Takk til kokker og betjening forøvrig - mine beste anbefalinger.

1  Takk, Geir S

Reisende som så på Enoteka Pergamin, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Enoteka Pergamin? Del dine erfaringer!