“Utmerket”
Anmeldelse av Enoteka Pergamin

Enoteka Pergamin
Vurdert som nr. 56 av 2 107 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi booket bord her etter å ha lest omtalene på trip advisor, og sett videosnutten som ligger på restaurantens hjemmeside. Restauranten har en sentral beliggenhet, kun et par minutters gange fra hovedtorget. Her finner man noe for de aller fleste; en uformell bistro med delikatesseutsalg på gateplan og i kjelleren finner du en mer formell restaurant, en cocktailbar/vinkjeller og et sigarrom. Vi hadde booket i kjelleretasjen, hvor lokalene er særdeles stilige. Vi valgte to ulike tastingmenyer med vinpakke. Maten var tradisjonell polsk mat med en moderne tvist. Både mat, vin og service falt i smak. Vi likte oss så godt her at vi endte opp med å bestille lunsj her neste dag; vinsmaking med polsk tapas. Det var dekket opp til oss i den stilige vinkjelleren, hvor det er en helt fantastisk atmosfære. Vi fikk smake på 7 ulike viner, med like mange små polske smakebiter. Dette var spennende, og anbefales på det varmeste. Vil også nevne vinkelneren, som er en meget dyktig og kunnskapsrik dame, med en stor lidenskapelig for vin og mat.

Takk, Hellebor
Szymon M, Kierownik på Enoteka Pergamin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Thank you for the very good feedback, we are pleased that you appreciate our work and you are satisfied, greetings and we hope that you will visit us again.
Best regards,
Enoteka Pergamin Team

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Anbefales. I tillegg fikk vi servert god polsk hvitvin. Vi kjøpte også ei flaske som vi tok med oss hjem. Dette stedet vil vi besøke igjen dersom vi kommer tilbake til Krakow.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, AnitaKaa
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi likte oss umiddelbart her. Kjempegod service og nydelig mat. Vi spiste både lunsj og middag, og maten kom fort.
Vi avsluttet kvelden med veldig gode drinker i kjelleren. Bartenderne kunne drinkene sine, og de kunne lage egne drinker etter forespørsel.
De kom også med mange gode tips til hva vi kan gjøre videre i Krakow!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 604hellej
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Her var det et stort utvalg av gode viner, god mat, utrolig bra service og artig sted med sigarrom og vinkjeller i kjelleren. Vi tilbrakte flere timer her og kom tilbake dagen etterpå. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, heidil339
Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Vi besøkte staden tidleg fredagskveld på jakt etter eit godt glas vin. Moderne interiør, og imøtekomande personale, men få gjester. Dei tilbyr vin, ost og skinke. Vi tinga eit ostefat med polsk ost med eit glas polsk raudvin. Presentasjonen var fin og ostene var smakfulle. God vin.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, paulbW7219BA

Reisende som så på Enoteka Pergamin, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Enoteka Pergamin? Del dine erfaringer!