En plass i solen

Hyggelig stemnibg

Anmeldt 15. desember 2019
Kifi2014
Fredrikstad, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Vi var der på ukedager, da var det karaoke på kvelden. Hyggelig sted med god stemning, gode drinker og profesjonelle folk som jobber der. Det var folk fra ca 20 - 60 åra som var der.

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, Kifi2014
Anmeldt 28. oktober 2019

Fordi denne restauranten passet best på dette tidspunktet, valgte vi denne. Vi bestilte kaffe latte pluss noe å bite i.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, ingecharles
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Var innom her alle de tre dagene vi hadde i Krakow. To av dagene var det karaoke, med både gode og litt mindre gode sangere. Men så moro å høre på sanger både på polsk, engelsk og italiensk. Denne baren er verdt et besøk. Tsunami drinken jeg kjøpte anbefaler jeg, så kult pyntet og super god i smak

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, veronikab473
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

De desidert beste drinkene man får i gamlebyen. Nydelige på smak og vakre å se på. Kjempedeilig å kjøle seg ned med i varmen mens man ser menneskene haste forbi. Inne er atmosfæren fantastisk. Vi besøkte ikke på nattetid eller ved arrangement.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Klardromm
Anmeldt 3. mars 2016 via mobile enheter

En kveld hvor en går gatelangs og går pub til pub.. Så havner du på karaoke med live band med både flinke og elendige sangere! Mye morro og latter! Verdt å ta seg en tur innom! God gin tonic ( hendricks)

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, SteffenRege