“Fantastisk måltid”

Albertina Restaurant & Wine
Vurdert som nr. 49 av 2 269 Restauranter i Krakow
Omgivelser: Stare Miasto
Omgivelser: Stare Miasto
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 9 som spiste ulike retter. Topp service og veldig god mat. Anbefales!
Menyen gir vin anbefalinger for hver rett, som var utmerkete forslag.

Takk, GormK7

Anmeldt 11. desember 2018

Hadde forhåndsbestilt til 22 personer, feiring av 60 årsdag. Maten (3-retters) var noe av det beste vi har spist. Gode viner og ikke minst et fantastisk personale som fulgte oss opp hele tiden. Denne restauranten kan virkelig anbefales.

Takk, RandiBerg
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Spennende og velsmakende retter med ypperlig presentasjon og service. Ta kelnerens forslag til etterretning og få en kjempebra mat og vin opplevelse. Desserten med reinlav anbefales

Takk, MonaS1519
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse, vi fikk bord i et koselig lokale i vinkjelleren. Flott med anbefalte viner på glass. Maten var utsøkt og servicen upåklagelig.

1  Takk, 214cathrineh
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Måltidet startet med deilig champagne. Det satte oss i den gode stemningen med en gang. Vi bestilte lam og valgte en libanesisk rødvin fra 1999 til. Det ble en opptur. Ulike desserter, alle var godt fornøyd. Cocos var en vinner. Anbefaler stedet på det varmeste.

Takk, 706marianneb

Reisende som så på Albertina Restaurant & Wine, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Albertina Restaurant & Wine? Del dine erfaringer!