“Exellent food and service!!”

Albertina Restaurant & Wine
Vurdert som nr. 16 av 2 104 Restauranter i Krakow
Anmeldt 2 uker siden

Det var en ekstremt høy kvalitet på maten og servicen her. Vi spiste en tre retters a la carte meny og hjortetartar med trøffelsalami er noe av det beste jeg har fått! Villsvin med tilbehør var et utmerket valg og bjektesaftskum med blåbæris og reinlav til dessert satte et perfekt unktum på kvelden. Utrolig dyktig kelner! Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, torholm1632

Anmeldt 31. august 2019

Fantastisk mat og vin opplevelse . Anbefales på det sterkeste . Jeg skal tilbake til denne restauranten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, TorillS148
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og veldig hyggelige kelnere! Spør om hva de anbefaler og eventuelle vegetar/veganske retter :-).

Dato for besøk: juli 2019
Takk, JennyLangeland
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat opplevelse Anbefales på det sterkeste . Mat og service i stjerneklassen Ligger i gamlebyen .

Dato for besøk: mai 2019
Takk, BeateK252
Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Meget god mat til en fornuftig pris godt matchet med gode viner og anbefalinger til hver rett. Vi hadde scallops, fikk servert en nydelig liten mellomrett og en meget god argentinsk biff med asparges på en grønn eng.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Hvaage

Reisende som så på Albertina Restaurant & Wine, så også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du vært i Albertina Restaurant & Wine? Del dine erfaringer!