Krakow Pinball Museum

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Krakow Pinball Museum på
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

For en familie på fire var det billig. Kostet 100 zlot for alle. Dagspass og kunne spille på alle maskinene. Inkludert i inngangsbilletten. Kunne komme og gå. De har maskiner fra 60 tallet. Utrolig gøy å prøve de gamle. Ta en tur!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, thomastP4668SD
Anmeldt 21. februar 2018

Dette er et helt supert sted å dra om du husker pinball, eller om du bare har hørt om det. Det er maskiner fra alle tidsepoker og de fleste legendariske maskiner er representert. Det var også enkelte arkade maskiner selv om ikke alle fungerte den dagen jeg var der. Fordi det ikke var informasjon om "venter reparasjon" eller tilsvarende får stedet trekk, men uansett: Vær ikke i tvil: Dette MÅ du oppleve!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lazarus1337
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Her er alle maskinene du kan huske fra du var liten. Når jeg fant "Indiana Jones" og "Addams family" var jeg i himmelen. Konseptet for stedet er fornuftig. Du betaler en liten sum, så kan du spille så mye du vil på alle maskinene. Anbefales.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Stephan H
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Kjekt for store og små.Koste oss i flere timer. Mor hadde nesten ikke tid til å gå Betalte pr.pers eller fam.kunne komme og gå som vi ville hele dagen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, annemeretes
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Her var det artig. Masse kule spill og man kan spille så mye man vil for en rimelig penge. Morsomt med informasjon på spillemaskinene.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 671maritr