God massasje og service

God rygg og nakkemassasje av dyktig og serviceinnstilt personale. Rent og ordentlig. Alle fikk time... les mer

Anmeldt 13. oktober 2022
Tonje S
Kleppestø, Norge
Meget fornøyd

Jeg og venninna var her for å farge håret/klippe. Og hun skulle få seg pedikyr og akrylnegler. Vi... les mer

Anmeldt 9. oktober 2022
Charmayne E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Krakow
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig profesjonelle og hyggelige behandlere. Anbefales på det sterkeste Jeg hadde anti-age-behandling og datteren min hudrensebehandling. Huden min ser utrolig sunn ut og føles flere tiår yngre.

Takk, Heidi Anita R
Наталья Х, Администратор på Oasis Beauty & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Thank You very much, we are happy that You are satisfied

Anmeldt 14. juli 2018

Hadde ikke bestilt på forhånd så vi fikk time et par timer etter vi var innom der.
Jeg ville ha nakke og hodemassasje og min datter fotpleie med shellac.
De var litt forsinket da vi kom til timene våre så jeg endte opp med å få en fantastisk ryggmassasje - Gratis!
Vi var veldig fornøyde begge to.
Jeg ble spurt om jeg kunne være modell for hårklipp (kort frisyre), da en av "lærlingene" skulle se på en av de utlærte frisørene mens hun klippet. Selvsagt sa jeg ja til det. Godt fornøyd med hårklippen også!
Kan trygt anbefale stedet!

1  Takk, Marianne J
Наталья Х, Администратор på Oasis Beauty & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Thank You so much for Your feedback! We are really very happy that You like us and our salon. We invite you again!

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi var der i dag med våre to tenåringsdøtre.
Fikk fotmassasje, pedikyr og manikyr.
Alt helt topp! Anbefales!

Takk, AnnetteRK
Наталья Х, Администратор på Oasis Beauty & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Thank You so much, we are glad that You like us

Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Bra service hyggelig betjening. Tok vippe extensions mens moren min farget bryn å ble sminken. Fornøyd med resultatet da jeg gikk ut døren men vippene begynte å dette av bare noen timer etter. Har ikke vert borti noe vann eller olje.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, stinev0
Наталья Х, Администратор på Oasis Beauty & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Thank You for Your feedback, it's very important for us.
We regret that your experience was unsatisfactory. But from our side, all the technology of the procedure was carried out according to the technology.

Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Booket diverse behandlinger til meg selv og en veninne pr. telefon. De var immøtekommende og flinke til å koordinere, vi tilbrakte 6 timer der samme dag.

Frisør: Hadde planlagt å farge og stusse håret. Droppet farginga da det var vanskelig å kommunisere og frisøren virket uinspirert og fantasiløs. Stusset håret og fikk satt kur i håret gjennom 4 steg. Savnet hodebunnsmassasje sammen med hårkuren.

Klassisk massasje: Tok denne paralellt sammen med min veninne. Mye hvisking mellom de to unge mannlige massørene, dette opplevdes litt ubehagelig. Veldig forsiktig massasje. Helt ok massasje, klein opplevelse.

Vippeextension: Fikk påfyll til eksisterende extensions. Mange av vippene falt av etter kort tid, til tross for at jeg hadde tatt vanlige forhåndsregler både før og etter behandlingen. Hadde avtalt "2til1" vipper, men enkelte av de som falt av hadde opptil "6til1". Vet ikke hvorfor. Svært dårlige engelskkunnskaper hos damen som jobba med dette.

Øvrig: Rene lokaler, men ikke spa atmosfære.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Kristine P
Наталья Х, Kierownik recepcji på Oasis Beauty & SPA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Thank you for Your feedback, opinion of all our clients is very important for us, we are upset that you didn't like, Your treatments. If You will come to Cracow again we will make every effort to ensure that you are satisfied. We are hope that You can change Your feedback about us