Expedia.comUSD 89
TripadvisorUSD 89
Priceline
ZenHotels.comUSD 93
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Mercure er et flott hotell med høy standard. Inn- og utsjekk ble fort unnagjort. Rydding og vask av rom og bad var upåklagelig. Betjeningen på hotellet var hyggelig og hjelpsom. Frokosten var bra. Dette — og hotellets plassering i byen — blir tommel opp fra meg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ciniod
Anmeldt 4. oktober 2018

Mercure er et flott hotell. Moderne og stilfull innredning, meget hyggelige og serviceminded ansatte og god frokost. Perfekt beliggende for de som vil shoppe – svært kjøpesenter rett over gata. Lett å komme til fra flyplassen og kun en liten spasertur til gamlebyen. Anbefales og vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, sbm66
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Kjempe fornøyd. Er sentralt, god service og flott hotell. Jeg og sønnen min har kost oss veldig her. ☺️ Takk til alle de service mindede folkene som jobber her og gitt oss god info og hjelp når vi har spurt om aktiviteter i Krakow . Takk til Michael i resepsjonen som bestilte bilett til saltgruven for oss, takk til den søte servitøren på bildet som kom med kveldsmat på rommet etter en full dag med opplevelser i krakow. Veldig kjekt hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elise T
Anmeldt 20. juli 2018

Hadde bestilt priority rom og det var verdt prisen - øverste etasje med balkong. Koster tross alt ikke mer en et standardrom på et norsk hotell. Inkl frokost. God seng - lite minus for dobbeltdyne. Rent og pent, raske heiser. Likte godt hotellets restaurant, god mat om man ikke elsker polsk bondekost, hyggelig betjening.
Veldig enkel adkomst fra flyplassen - sentrum stasjon ligger omtrent midt i et digert handlesenter, og hotellet på andre siden av gaten, lett å finne uten polskkunnskaper.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, HuldaK_13
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Fin og hyggelig mottagelse . Bodde her i 3 netter. Flott og rent rom med masse baderomstilbehør . Heisene var raske. Gåavstand til det meste i gamlebyen. Alle ansatte var veldig serviceminded . Frokosten var i det dyreste laget. Kommer sikkert til å bo her ved neste Krakow tur .

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, bentej2014
Wojtek K, Guest Relations Manager på Mercure Krakow Stare Miasto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

Dear Bente,

On behalf of myself and the entire team, I would like to thank you for your review and feedback.
We really appreciate your comments and we all look forward to welcoming you again at our hotel.

Best regards,

Wojtek Kogut
Guest Experience Manager Krakow