Gratis avbestilling frem til 23.06.21
SPAR USD 12
Expedia.comUSD 82
getaroom.comUSD 90
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Weekendtur til Krakow. Perfekt beliggenhet vis a vis kjøpesenteret. Nydelig nå i juletider. En liten gåtur til old town på 5 min må påregnes. Kollektiv Buss til saltgruvene rett i nærheten. Flott hotell med kjempe god frokost og fine rom. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, junisssss
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Rent, ryddig, moderne og trivelig. Hadde sjekket in online, så innsjekkingen gikk smertefritt med profesjonell betjening i resepsjonen.

Upåklagelig rengjøring av rommene hver dag.
Hotellbetjeningen var serviceinnstilte og hyggelige.

Plasseringen av hotellet er perfekt gangavstand til alt. Stort kjøpesenter rett over gata. Ikke noe støy.

1  Takk, 353_gec
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Flotte rom og utmerket service. Må spesielt berømme den fantastiske maten i resturanten. Den var ypperlig av høy klasse. Smilende og vennlige betjenning over hele hotellet. Sentralt beliggende rett ved det store kjøpesenteret Galleria Krakowska. Gå avstand til sentrum. Varmeste annbefaling herfra.

1  Takk, 294mettel
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Dro til Krakow for en hyggelig ferie. Bodde på dette flotte hotellet. Hele hotellet var veldig rent og den eneste lille tingen man kan "klage" på er at resepsjonen er litt vanskelig å finne når man kommer dit. Ellers er dette et veldig fint hotell.

1  Takk, theaanett
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

På dette hotellet får du god service, flotte og moderne rom og meget god mat.
Vi bodde her med 2 barn. Rommet vi fikk hadde en stor og behagelig seng og en god sovesofa som barna fikk sove i. Rommet hadde et flott og romslig bad. Videre hadde rommet et lite kjøleskap, strykejern og aircondition. Vi hadde vindu ut mot vegen, men vi hørte ikke noe støy når vinduet var igjen.
Treningsrommet var flott og moderne. 2 tredemøller og en spinnsykkel med spd pedaler.

Rett utenfor døren var det stort kjøpesenter. Det tar 4 minutter å gå til gamlebyen som er et fantastisk sjarmerende strøk med gode restauranter og fine butikker.

Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 280asgeirl