4 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Booking.comUSD 104
AlgotelsUSD 116
Anmeldt 12. februar 2020

Dette hotellet gir god valutta for pengene. Hotellet er moderne, har fine rom og serverer nydelig frokost og god mat. Beliggenheten er veldig bra og sentral, med kjøpesenter rett utenfor døren og 5 minutters gange til gamlebyen. Dersom man ønsker utflukter til feks Saltgruvene eller Auswitch er hotellet behjelpelig med dette. Jevnt over veldig god service!

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, tereseBergen
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Weekendtur til Krakow. Perfekt beliggenhet vis a vis kjøpesenteret. Nydelig nå i juletider. En liten gåtur til old town på 5 min må påregnes. Kollektiv Buss til saltgruvene rett i nærheten. Flott hotell med kjempe god frokost og fine rom. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, junisssss
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Rent, ryddig, moderne og trivelig. Hadde sjekket in online, så innsjekkingen gikk smertefritt med profesjonell betjening i resepsjonen.

Upåklagelig rengjøring av rommene hver dag.
Hotellbetjeningen var serviceinnstilte og hyggelige.

Plasseringen av hotellet er perfekt gangavstand til alt. Stort kjøpesenter rett over gata. Ikke noe støy.

2  Takk, 353_gec
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Flotte rom og utmerket service. Må spesielt berømme den fantastiske maten i resturanten. Den var ypperlig av høy klasse. Smilende og vennlige betjenning over hele hotellet. Sentralt beliggende rett ved det store kjøpesenteret Galleria Krakowska. Gå avstand til sentrum. Varmeste annbefaling herfra.

2  Takk, 294mettel
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Dro til Krakow for en hyggelig ferie. Bodde på dette flotte hotellet. Hele hotellet var veldig rent og den eneste lille tingen man kan "klage" på er at resepsjonen er litt vanskelig å finne når man kommer dit. Ellers er dette et veldig fint hotell.

2  Takk, theaanett