“hyggelig spisested i en travel gågate”
Anmeldelse av Sphinx

Sphinx
Få mat levert
Vurdert som nr. 96 av 245 Restauranter i Rzeszow
Anmeldt 20. september 2021

Vi stoppet her for en lunsj. Mye folk i denne restauranten som har en meget god beliggenhet. Variabel meny, men vår mat smakte godt. Fortsatt er det en del utesteder i Polen der betjeningen ikke snakker engelsk særlig bra, men folkene her klarte seg godt.

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2017
Anmeldt 20. juni 2020

Dato for besøk: juni 2020

Reisende som så på Sphinx, så også på

Rzeszow, Subcarpathian Province

Rzeszow, Subcarpathian Province

Har du vært i Sphinx? Del dine erfaringer!