“spennende spisested i noe lukkede omgivelser”

Browar Manufaktura Rzeszów
Vurdert som nr. 55 av 246 Restauranter i Rzeszow
Anmeldt 20. september 2021

Vi hadde for anledningen hatt en times massasje på Elite Spa. På vei ut kom vi over denne restauranten, som hadde flere innretninger. I den ene delen ble hovedsakelig servert typiske pizza- og italienske retter, men det innerst befant seg en flott restaurant. Maten og omgivelsene her var i beste forfatning, og vi hadde et strålende måltid i svært så hyggelige omgivelser. Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 21. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Browar Manufaktura Rzeszów, så også på

Rzeszow, Subcarpathian Province

Har du vært i Browar Manufaktura Rzeszów? Del dine erfaringer!