“Hyggelig restaurant beliggende like ved markedsplassen”
Anmeldelse av Kuk Nuk

Kuk Nuk
Få mat levert
Vurdert som nr. 8 av 245 Restauranter i Rzeszow
Kjøkken: Europeisk, Polsk, Moderne
God for: Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

Restauranten har både ute- og inneservering. Vi valgte å sitte inne i hyggelig og lun atmosfære. Middagen vi fikk var god og menyen va rikholdig. Hyggelig betjening sørget for at vi hadde en koselig time her. Kan godt hende at vi kommer tilbake hit.

Dato for besøk: september 2021
Takk, kjells134

Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Svært god mat og rimelige priser. Barnemeny og tegnebord - så her er det også fint å ta med barn. Vi kommer gjerne tilbake og anbefaler dette stedet til andre

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, tonea710
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Ankom sent på kvelden og fant dette spisestedet etter en liten rundtur i byen. Angret ikke på valget da vi fikk servert en nydelig ekte hamburger med tilbehør som salat og pommes frites. Fine moderne lokaler og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, jorunn53
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Flott spisested god atmosfære meget sentralt på torget.
Maten var bra litt lite saus på maten, ikke det billigste stedet.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ronnym493
Anmeldt 13. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Kuk Nuk, så også på

Rzeszow, Subcarpathian Province

Har du vært i Kuk Nuk? Del dine erfaringer!