“Middag”

Vurdert som nr. 1 av 203 Restauranter i Zakopane
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Topp mat og service, litt små porsjoner for en storeter som meg, men rikelig til «normale» folk.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Tore S

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Dette stedet leverer mat av ypperste klasse.Nydelig . Her kan man ha en stor gourmetisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Bør oppleves !!

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, hegeholmern
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære. Glimrende service og anbefalinger fra de som jobber der. Nydelig mat, vin og dessert. Faktisk noe av det beste jeg har opplevd!!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, cat0t
Anmeldt 2. mars 2017

Denne lille restauranten tilbyr både barnevennlig mat og gourmetiske opplevelser. Anbefaler reinsdyr. Utrolig godt!

Dato for besøk: mars 2017
2  Takk, olemartinhaug
Anmeldt 31. mai 2016 via mobile enheter

Hvis du vil prøve noe annet enn lokal tradisjonsmat så er dette et utmerket alternativt spisested. Vi måtte bare komme hit tre ganger på rad og ble like positivt overrasket hver gang. Vi prøvde både gris, laks og kylling, og forlot stedet like fornøyd hver gang. Kanskje litt lite med grønnsaker til rettene, men bestill en ekstra skål. Også får du oppmerksomhet fra servitørene. Vi sier som Michelin-guiden: utmerket mat til en hyggelig pris. Her får du lyst til å gi tips.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, nalsund

Reisende som så på Casa Mia Restaurant, så også på

Zakopane, Lesser Poland Province

Har du vært i Casa Mia Restaurant? Del dine erfaringer!