“Absolutt nydelig mat her!”
Anmeldelse av Casa Mia Restaurant

Casa Mia Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 203 Restauranter i Zakopane
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2018

Liten og søt restarant, smaken av maten er av topp klasse her. Nesten så jeg vurderer å bestille flybilletter bare får å få en smak av maten her igjen. Glimrende service!
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2018
3  Takk, David V

Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Topp mat og service, litt små porsjoner for en storeter som meg, men rikelig til «normale» folk.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Tore S
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Dette stedet leverer mat av ypperste klasse.Nydelig . Her kan man ha en stor gourmetisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste. Bør oppleves !!

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, hegeholmern
Anmeldt 12. mars 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære. Glimrende service og anbefalinger fra de som jobber der. Nydelig mat, vin og dessert. Faktisk noe av det beste jeg har opplevd!!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, cat0t
Anmeldt 2. mars 2017

Denne lille restauranten tilbyr både barnevennlig mat og gourmetiske opplevelser. Anbefaler reinsdyr. Utrolig godt!

Dato for besøk: mars 2017
2  Takk, olemartinhaug

Reisende som så på Casa Mia Restaurant, så også på

Zakopane, Lesser Poland Province

Har du vært i Casa Mia Restaurant? Del dine erfaringer!