“Koselig resturant og bar”
Anmeldelse av Mama Manousch

Mama Manousch
Vurdert som nr. 14 av 805 Restauranter i Wroclaw
Anmeldt 21 september 2017 via mobile enheter

Fine priser og veldig hyggelig betjening. Vi hadde ikke mat men satte oss ned for å nyte øl og drink. Meget fornøyd.

Takk, Dan I

Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med topp mat og gode drinker. Tunfisktartaren kan absolutt anbefales. Personalet var hyggelig og betjeningen rask. Anbefales.

Takk, ther-ja
Anmeldt 17 januar 2017 via mobile enheter

Service er upåklagelig, nydelig personale, god mat, gode drinker og helhetsmessig ingen ting å pirke på!

Takk, Liv Anett Ø
Anmeldt 13 oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig mat, koselig sted og hyggelig betjening, god service. Prøvde en lokal pasta rett, nydelig

Takk, Grete H
Anmeldt 9 april 2016 via mobile enheter

Flott sted! Deilig mat med spennende smaker. Spist frokost (oat meal) og middag her og kommer til å gjenta i morgen. Ift pris synes jeg det det er billig ift hva man får servert. 318 kroner for 2x middag, 2 øl og to vin pluss vann.

Takk, Hanne B

Reisende som så på Mama Manousch, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Mama Manousch? Del dine erfaringer!