“Turistfelle på torget Rynek 4, Wroclaw”
Anmeldelse av Karczma Lwowska

Karczma Lwowska
Vurdert som nr. 136 av 950 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Polsk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. juni 2016

Denne resturangen ligger på torget Rynek 4. Det serveres både ute samt inne. Resturangen server god mat og drikke, men prisene er ca 50% dyrere enn resten av resturangene i Wroclew.
De tar betalt for alt inkludert sennep til mate.

Takk, berg991

Anmeldt 13. desember 2015

Hyggelig og sjarmerende sted med god mat. Hyggelig og serviceinnstilt personale. kan anbefale dette stedet.

Takk, Helene R
Anmeldt 10. desember 2014 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelige kelnere og deilig mat som ble servert kjapt. Priser som ikke var avskrekkende.

Takk, Kåre Helge K
Anmeldt 30. september 2014

Vi ble anbefalt restauranten av hotellet, som også bestilte bord for oss. Vi var 7 personer, og fikk et veldig hyggelig bord i 2. etg, nydelig dekket med blomster og lys. Her var også en hyggelig kelner som smilte!. Vi spiste flambert biff, entrecote og biff på spyd, alt velsmakende. Det var såpass store porsjoner at vi ikke tok dessert, men i stedet tok kaffe/Irish coffee.
I tillegg fikk vi hver vår "digistive" på huset. Til å ligge midt i "turistløypa" var dette en hyggelig restaurant - men bestill bord i 2. etasje.

• Atmosfære
Takk, Evy B
Anmeldt 26. april 2014

fantastisk atmosfære. veldig god servis. beste tradisjonell mat på torget. beste smalec med brød. god øl fra mikrobryggeriet.

Takk, Lukaz K

Reisende som så på Karczma Lwowska, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Karczma Lwowska? Del dine erfaringer!