“Fantastisk restaurant av ypperste klasse”
Anmeldelse av jadka restaurant

jadka restaurant
Vurdert som nr. 33 av 831 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10 oktober 2017

Absolutt fantastisk mat, og særdeles god service. Vi spiste en femretters meny med vinpakke. Vinpakken besto av førsteklasses tysk og polsk vin.

Takk, karilunde

Anmeldt 15 august 2017 via mobile enheter

Legendarisk restaurant i Wroclaw. Fantastisk flotte innredninger. Alt gjennomført. Rent og pent. God service. Ekstra hyggelig personal. Bortsett fra at det var fullt ved to besøk ble gleden desto større når vi ble tilbudt et bord

Takk, Ingecharles
Anmeldt 30 august 2016 via mobile enheter

Vi tok kelnerens råd og gikk for grillet and med dumplings. Kjøttet falt fra beinet og var saftig og godt. Deilige eplebiter og litt søte dumplings gjorde retten komplett. Drakk rødvin til. Stor porsjon så det ble dessverre ikke plass til dessert. Vi spiste klokken ti om kvelden og maten kom fort. Hyggelig kelner. Prisen for to hovedretter and med et glass rødvin og vann til hver ble ca.150 pln.

Takk, Ina Isabel L
Anmeldt 29 august 2015

Vi leste om restauranten på Tripadvisor. Restauranten var også anbefalt i den lokale guiden for Wroclaw som byens beste restaurant. Vi bestilte piroger og en sopprett først. Til hovedrett spiste vi hjort med spesiell skogssopp. Maten var nydelig. Servitørene var oppmerksomme og hyggelige. Prisene er litt høyere enn vanlig i Polen, men dette er en gourmetrestaurant.

Takk, Bente M
Anmeldt 25 juni 2015 via mobile enheter

Utrolig bra service og nydelig mat. Vi prøvde oss på stekt and og oksebiff og det smakte fortreffelig. Servitøren var meget hjelpsom og vi nøt måltidet i et gammelt og nyoppusset lokale.

Takk, jjg j

Reisende som så på jadka restaurant, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i jadka restaurant? Del dine erfaringer!