“Smaksopplevelse!”
Anmeldelse av Bernard Pub- Restaurant

Bernard Pub- Restaurant
Vurdert som nr. 24 av 1 206 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021

Spiste en lunsj på Bernard, og valgte en liten kyllingrett. Det var en smaksopplevelse godt ut over det som var forventet. Kyllingfileten var utsøkt tilberedt, med saus og tilbehør som virkelig løftet retten. Et ypperlig måltid.

Takk, villemo8

Anmeldt 30. september 2018

Også denne restauranten i Wroclaw sto på Google som en av de 10 beste her .
Flott service og trivelige lokaler .
Maten var som hos en grei norsk veikro , men vi skal være ærlig og si at vi bestilte nok ikke de mest spennende rettene .

Takk, Irene J
Anmeldt 21. juni 2018

Meget god og rimelig mat. De hadde til og med Malbeck vin fra Argentina til en hyggelig pris. Fint å sitte der å spise og se på folkelivet på torget. Kaninen var veldig god!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er et sted vi alltid kommer til bake til, alltid god mat å trivelige folk. Dette er et sted jeg anbefaler både til lunsj å middag.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, nicolair339
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Ypperlig til lunsj. Gode priser og veldig god mat. Servicen er innafor, høflig, pent og rent. Veldig hyggelig.

Dato for besøk: april 2017
Takk, MLFediuk

Reisende som så på Bernard Pub- Restaurant, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Bernard Pub- Restaurant? Del dine erfaringer!