“Utsøkt måltid i siste liten”
Anmeldelse av The Cork

The Cork
Vurdert som nr. 56 av 1 167 Restauranter i Wroclaw
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Jeg vil få takke for besøket hos dere i dag. Jeg og mine barn skulle ha en rask lunsj før vi skulle reise hjem med fly. Hadde veldig dårlig tid, og fant denne restauranten tilfeldig. Fikk bestilt tomatsuppe til meg og mine barn. Vi fikk servert nydelig brød, og den mest perfekte tomatsuppe som jeg noen gang har smakt. Maten og råvarene er ekte håndverk. Helt nydelig. Perfekt service og stemning på lokalet. Er bare lei for at vi ikke fikk vært der lenger. Jeg lover deg at vi kommer tilbake for et lengre måltid

Dato for besøk: august 2020
Takk, kristineh197
The_Cork_Wroclaw, Właściciel på The Cork, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Kristine, thank you for your visit. We are really hoping to host you for your full experence :)

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2021

Reisende som så på The Cork, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i The Cork? Del dine erfaringer!