“Hyggelig ned tradisjonell polsk mat midt på Rådhusplassen ”
Anmeldelse av Pod Fredra

Pod Fredra
Vurdert som nr. 54 av 1 231 Restauranter i Wroclaw
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig tradisjonell turistfelle midt på Rådhusplassen. Spiste følgelig suppe servert i brøddeigsbolle. Ikke noe å utsette på den, eller maten forøvrig. God øl.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 18. mai 2016

Restaurant med polsk mat, servering både inne og ute. Begynte med ypperlig service, anbefaling av vin og svært rikholdig meny. Maten var god, og så langt var alt bra. Plutselig ankom et selskap på 30-40 mennesker og det fullstendige kaos oppstod. Det var ikke nok betjening til å ta seg av gjestene og ventetid på mat ble opptil en time. Vi hadde gledet oss til å smake på en av de mange dessertene, men måtte gi opp da det tok altfor lang tid. Det tok også opptil en halv time å få betalt. Vår kelner beklaget så mye, for situasjonen som hadde oppstått. Miljø og mat kan anbefales, men svært uheldig at de tar imot alt for mange gjester som de ikke kan betjene skikkelig. Derfor trekker dette ned til en treer i vurderingen, mens mat og miljø er 4.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Oddrun K
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

God mat, trivelige lokaler og god service. Fantastisk rødbetsuppe - bør prøves! Restauranten ligger lett tilgjengelig på torget midt i gamlebyen.

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, tonjes878
Anmeldt 11. mai 2014 via mobile enheter

Pod Fredra er et meget godt valg for en bedre middag i Wroclaw. Ikke billigste alternativ i byen, men bra utvalg av forskjellige retter og meget bra service. Godt utvalg av polsk vodka. Nydelig kanin med spinat...må prøves! Har spist her 2 ganger med ett års mellomrom og spisestedet er et sikkert valg på torget.

Takk, 663stians
Anmeldt 28. april 2013 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse når vi spiste middag på Pod Fredra. Personalet var veldig profesjonelle og ga strålende anbefalinger. Ikke nøl med å følge disse. Kaninretten var svært god. Passet fin med deres anbefalte pieroger til. Grillretter med svinekjøtt var også av topp kvalitet. Prøv gjerne pannekake med sjokolade og nøtter til dessert. Vi ble kjent med en ny vodkatype også - Krakus. Fint bekjentskap.

Dato for besøk: april 2013
    • Atmosfære
Takk, BeateG642

Reisende som så på Pod Fredra, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Pod Fredra? Del dine erfaringer!