“Verd et besøk!”
Anmeldelse av Pod Fredra

Pod Fredra
Vurdert som nr. 58 av 1 206 Restauranter i Wroclaw
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021

Fin opplevelse med en middag her. Spiste svinefilet, som var svært godt tilberedt. Godt tilbehør, og med en god italiensk vin fra en rikholdig vinliste, ble det et svært hyggelig måltid. Ikke det billigste i gamlebyen, men vel verdt pengene.

Takk, villemo8

Anmeldt 14. desember 2019

Skal du spise klassisk polsk kjøkken er vist dette en god plass å gå. Var her i forbindelse med en jobb middag og fikk forklart av de polske at dette var bra. Fikk servet en forrett som var en slags koldtbord, deretter rødbetsuppe, og til hovedretten ble det servert mange forskellige hovedretter. Kanin, and, laks, torsk/karpe og en rullet biff. Alt var veldig bra, men mye mat. Koselig plass,men litt spesielt interiør. Ligger rett i smørøyet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, busters2015
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Var her sammen med 7 andre damer. Stedet har god stemning og i grunn god mat. Når regningen kom skjønte vi lite av hva det betydde. Spurte om å bli forklart hva det betydde. Kennelen var sur, ville ikke hjelpe, sjefen ville ikke komme ut og hjelpe. Regningen var mye høyere enn det vi hadde spist for..vi ble lurt. Jeg tror vi ikke fikk hjelp fordi restauranten hadde satt ekstra på regningen som vi ikke har spist eller drukket.. de antok at vi ville betale.. elendig service..

Dato for besøk: april 2019
Takk, Laila E
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig tradisjonell turistfelle midt på Rådhusplassen. Spiste følgelig suppe servert i brøddeigsbolle. Ikke noe å utsette på den, eller maten forøvrig. God øl.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 18. mai 2016

Restaurant med polsk mat, servering både inne og ute. Begynte med ypperlig service, anbefaling av vin og svært rikholdig meny. Maten var god, og så langt var alt bra. Plutselig ankom et selskap på 30-40 mennesker og det fullstendige kaos oppstod. Det var ikke nok betjening til å ta seg av gjestene og ventetid på mat ble opptil en time. Vi hadde gledet oss til å smake på en av de mange dessertene, men måtte gi opp da det tok altfor lang tid. Det tok også opptil en halv time å få betalt. Vår kelner beklaget så mye, for situasjonen som hadde oppstått. Miljø og mat kan anbefales, men svært uheldig at de tar imot alt for mange gjester som de ikke kan betjene skikkelig. Derfor trekker dette ned til en treer i vurderingen, mens mat og miljø er 4.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Oddrun K

Reisende som så på Pod Fredra, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Pod Fredra? Del dine erfaringer!