2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ZenHotels.comUSD 81
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Sofitel Wroclaw Old Town ligger veldig sentralt og er et bra hotell. Men dette er ikke 5 stjerners hotell. Personalet vak desken har masse å hente på service vennlighet, som kjennetegner en hotell i den klassen. De fleste virket arrogant og lite velvillig. Frokosten er alt for dyrt for det du får. Alt er tipp topp ordnet men utvalget er ganske smalt. Rommene har en del ting å hente. Airco fungerer ikke særlig bra og du står «å fange vann» i dusjen.
Bra seng og veldig bra puter så det var en stor pluss. Alt i alt holder hotellet ikke mer enn 4 stjerner. Det er fortsatt et godt stykke igjen før den femte stjerne.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, joopc956
Sofitel Wroclaw O, Guest Relations på Wyndham Wroclaw Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2017

Dear Joop C,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Wroclaw Old Town.
We are happy to hear that overall your were satisfied with your experience.

However I was very concerned to read that you experienced some inconveniences during your stay, what I would like to sincerely apologize for. Please rest assured that I have forwarded your comments to our management team, and we are taking the appropriate measures to address this problem and prevent future occurrence.

At Sofitel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Should you wish to share with me more details in these regards, I remain gladly at your disposal.

Thank you again for sharing your experience and it is our hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Sincerely,
Agata Gradzielewska
Guest Relations
Sofitel Wrocław Old Town

Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Flott gjestfrihet, nydelig hotel og perfekt beliggenhet! Bodde på Sofitel Hotel i sammenheng med seminar, det var elegant utført fra hotellets side. 1 min gange til sentrum, shopping og severdigheter.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, mias352
Sofitel Wroclaw O, Guest Relations på Wyndham Wroclaw Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2017

Dear Mia,

Thank you so much for sharing your comment with us regarding your recent stay at Sofitel Wroclaw Old Town! I am glad to hear that you enjoyed your stay wih us and I do hope we will have the opportunity to welcoming you back soon in Wroclaw!

Best Regards,
Lucile Rannou
Sofitel Wroclaw Old Town

Anmeldt 21. juni 2016

Fantastiske senger, stille og rolig. Beste og største hotellseng jeg noen gang har sovet i og deilige puter. Standard frokost som luksushotell flest. Noe dårlig kvalitet på jordbær som var midt i sesongen og som hotellet fokuserte på, ikke helt ferske. Litt kaos i spisesalen på helga da det kom mange gjester. og ingen kunne anvise bord. Borsett fra det, så kan hotellet virkelig anbefales. Reiser gjerne hit igjen, følte meg absolutt uthvilt etter oppholdet. Topp beliggnhet midt i gamlebyen, et flott utgangpunkt for det meste - også for uterestauranter.

Dato for oppholdet: juni 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Accorhotels.com
1  Takk, Berit B
Sofitel Wroclaw O, Guest Relation Agent på Wyndham Wroclaw Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2016

Dear Berit B,

Sincerely,

Stanislas Yzambart
Guest Relation Agent
Sofitel Wroclaw Old Town

Anmeldt 9. oktober 2015

Stort hotell i gamlebyen av Wroclaw, kun 1 min gange fra Rådhusplassen. Hotellet bærer noe preg av å bli noe slitt, men ellers fine og forholdsvis store rom. Er det viktig å bo sentralt er dette absolutt er godt alternativ.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Eivind J
Anmeldt 27. september 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt i Wroclaw, rett ved siden av den store plassen i gamlebyen.Dessverre er hotellets eksteriør meget kjedelig, ja direkte skjemmende for bybildet. Jeg hadde skammet meg hvis jeg var arkitekten. Rommet, som vendte inn mot et atrium, og følgelig var uten naturlig daglys, var greit. Svært behagelig seng, rent og pent, men du verden så karakterløst. Høy pris på rommet, svært høy pris på frokosten. Har vært i Polen mange ganger, og vet hva er god frokost koster på restaurant. Sofitel var helt uinteressant i så måte. Heldigvis bare en natt, selv om jeg gjerne skulle vært lenger i den fine byen Wroclaw.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Hilskjef