Ewa F
2,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Maciej_Glownia_GM, General ManagerRadisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. jan. 2019
Dear Madam,

Thank you for taking time to write a comment about your stay in our hotel.
We appreciate your comment, because comfort and satisfaction of our guests it the highest priority.
We regret to hear your experience did not meet your expectations.
I will be grateful to contact you directly to clarify the situation.

With best regards,

Exterior
kr 1 410
  • Algotels
0.3 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Svømmebasseng
kr 885
Fullt refunderbart
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 885
1.1 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
kr 1 032
    kr 1 033
1.3 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
kr 1 228
    kr 1 228
0.8 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
  • ZenHotels.com
    kr 951
    kr 989
1.2 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Treningssenter
Bli belønnet med One Key
  • Novotel
    kr 813
  • Priceline
1.9 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Bli belønnet med One Key
    kr 1 246
  • MGallery
    kr 1 245
0.5 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
  • Novotel
    kr 742
    kr 743
5.3 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
  • ibis
    kr 641
  • Priceline
1.9 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
  • ZenHotels.com
    kr 1 059
  • Priceline
1.4 km fra Radisson Blu Hotel, Wroclaw
Restaurant
Se flere hoteller i Wroclaw
Anmeldt 11. juni 2018

Hotellet ligger i rolige omgivelse, og har pene alltid rene rom. Betjeningen er meget hyggelige og min kone og jeg har opplevd dem meget imøtekommende og hjelpsomme.
Hotellet har en meget flott Frokost buffeten hvor man kan nyte om morgenen.
Stedet er absolutt å anbefale, og vi har benyttet hotellet 10-12 ganger, og vil forstatt bruke det, når vi er i Wroclaw

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, terjejorgensen
Maciej_Glownia_GM, General Manager på Radisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Dear Guests,

Thank you very much for your opinion and your stay with us.
Hope to see you in the nearest future and meet your expectations once again.

Kind regards,

Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Alt var perfekt fra a til å!
Vi hadde mye kontakt med hotellet før ankomst!
De var veldig behjelpelig med alt og alle i gruppen var superfornøyde!
Vi hadde lunsj på hotellet og konferanse pakke!
Det kunne ikke blitt bedre!
Skal jeg til Wroclaw igjen så skal jeg bo her!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, annebyeg
Maciej_Glownia_GM, General Manager på Radisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your stay and your comment.
Hope we can host you once again in our area.

Best regards,
Maciej Głownia
General Manager

Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mitt 5 dagers opphold. God service, rommet ble ryddet hver dag, sentralt samt rolig strøk. Gåavstand til det meste. Taxi stopp rett utenfor. Treningsstudio med alt det mest nødvendige.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Anna Monika F
Maciej_Glownia_GM, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2016

Dear Madam,

On the behalf of the entire staff we would like to thank you for taking your time and writing a comment about your stay in our hotel. I hope that your future stay will be as satisfying as this one.

best regards

Anmeldt 18. mai 2016

Hotellet ligger i et stille område nær Odra elven. Fint og relativt stort standard rom, rent og ordentlig, gode senger. 2 flasker vann gratis daglig og mulighet for å lage kaffe/te på rommet. Gratis wifi som fungerer godt. Koselig liten restaurant og fint barområde, men prisene er en del høyere enn ute i byen. Anbefaler å spise frokost i gamlebyen isteden for å ha dette inkludert i romprisen. Ca. 10-15 minutter å gå til gamlebyen, og det er også gangavstand til nærmeste kjøpesenter samt Katedraløya.

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, Oddrun K
Maciej_Glownia_GM, General Manager på Radisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your opinion and your stay with us.
Hope to see you again in our area.

best regards
Maciej Głownia
General Manager

Anmeldt 6. april 2016

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Maciej_Glownia_GM, General Manager på Radisson Blu Hotel, Wroclaw, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2016