“Moderne cafe”
Anmeldelse av Central Cafe

Central Cafe
Vurdert som nr. 8 av 823 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Internasjonalt, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9 mai 2016

Vi gikk hit for å spise frokost og så stedet hadde fått mange gode anmeldelser. Det er ett lite lokale og var veldig fult når vi var der i mai. Ok mat, men vi fikk bedre mat på andre kafeer i området.

Takk, ann-reisende

Anmeldt 6 september 2015

Fantastisk! God atmosfære, trendy lokale og utrolig god mat. Havregrøten er veldig god! Eneste lille negative er at der med fordel kunne dempet musikken litt. Dette ble vårt faste frokoststed, og jeg kommer til å huske det leeeeenge. Takk :-)

Takk, Karianne B
Anmeldt 22 august 2015 via mobile enheter

En herlig liten restaurant der du får meget god frokost til en rimelig pris. Meget hyggelige servitører som snakker engelsk. Omeletten var luftig og akkurat passe stekt, store kopper god kaffe og frisk presset juce. En god start på dagen;-)

Takk, Gramor
Anmeldt 14 august 2014

Perfekt frokost og lunsjsted. Kjempegod mat! Masse mat å velge i. Pannekaker med sjokolade var fantastiske og må absolutt prøves!! God atmosfære og bra priser. Kan absolutt anbefales :) Ble det faste frokoststedet under oppholdet i Wroclaw. God service og hjelpsom betjening.

Takk, Hege B
Anmeldt 11 mai 2014 via mobile enheter

Koselig kafé med et bra utvalg av frokostretter. Diverse bagels med valgfritt pålegg. Veldig god cappucino! Ferskpresset appelsinjuice og noen desserter.

Takk, Stian S

Reisende som så på Central Cafe, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Central Cafe? Del dine erfaringer!