“Veldig god mat”
Anmeldelse av Whiskey in the Jar

Whiskey in the Jar
Få mat levert
Vurdert som nr. 4 av 1 229 Restauranter i Wroclaw
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Her må en fere dersom ein er i wroclaw! Vart tatt imot med en gang en kom inn. Vi fekk servitøren Martin som var veldig hyggelig, blid og serviceinnstilt. Vi hadde spørsmål om ulike rettar på menyen og han hadde full peiling Her får du mykje mat og god mat. En får og velge tilbehør sjøl

1  Takk, mbmardal

Anmeldt 3. november 2018

Populær restaurant og bar som det alltid er liv og røre på. Masse god live music. Hyggelig betjening som tar godt vare på deg og som alltid er serviceinnstilte. Liker man gode drinker, whiskey og biffer er dette plassen. Ligg unna rødvinen for den var ikke veldig god her men så er jo dette heller ikke den typiske plassen for vindrikking heller da.Vi kommer garantert tilbake.

Takk, Einar N
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

God og rask service, behagelig live musikk med cover låter. Maten upåklagelig god stemning. Anbefales!!

Takk, 201eivindb
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Helt grei biff, men styr unna t bone steken den var trevlete og seig. Her tar alt lang tid, så ta høyde for at måltidet tar en liten evighet. Vi forhånds bestilte bord, men måtte sitte inne der det var utrolig varmt. Ba om å få bord ute hvis ledig, men det ble visst glemt. Vi så flere som kom etter oss få bord ute uten at vi ble spurt.

Takk, 1970lene1961
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Det er typisk amerikansk! Maten var som så, små tørt kjøtt og dessert var ikke noe å rope hurra for! Gode drinker og hyggelige servitører!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sara N
Vaiva W, Kierownik ds. PR på Whiskey in the Jar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Dziękujemy za opinię!

Reisende som så på Whiskey in the Jar, så også på

Wroclaw, Lower Silesia Province

Har du vært i Whiskey in the Jar? Del dine erfaringer!